EntroSys air conditioning voor motoren

Gestart door DeWitte, 25 januari, 2010, 06:45:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Het lijkt erop dat de eerste air conditioning speciaal voor motoren in productie gebracht gaat worden. EntroSys is een Israƫlische bedrijf en heeft deze air conditioning unit speciaal voor motoren ontwikkeld. Dit systeem brengt de motorrijder hetzelfde thermische comfort als wanneer je met een auto met air conditioning op stap bent. Het koelt of verwarmt het lichaam afhankelijk van de weersomstandigheden. Met een draadloze afstandbediening gemonteerd op het stuur kan de berijder de temperatuur regelen. Bij het plan om de unit in productie te brengen hoort deze video die laat zien hoe het systeem werkt. Prijzen en levertijden zijn nog niet bekend.

filmke

http://www.youtube.com/watch?v=LnEibndWyQU&feature=player_embedded
 

Bron: Topspeed

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Die laatste opmerking "BE COOL" ........ ja met een stoma slang en een stofzuiger op je bagage rek  :schater:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Hoort voor mij in de categorie : belachelijke onzin. Als je zoiets bedenkt heb je tijd teveel .

B-Witch

Citaat van: Desmo-devil op 25 januari, 2010, 14:27:57
Hoort voor mij in de categorie : belachelijke onzin. Als je zoiets bedenkt heb je tijd teveel .

:stupid:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

Geweldig, is gewoon een vestje, niet eens met lange mouwen, dat zal goed werken :-X
Gewoon een zomerjas met ritsen, en voor koude winters een verwarmd vest, ook op je accu en met kabel maar zonder slang :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Heb jij zo'n elektriek vest Jo? laat es zien welk? en voldoet het?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Welnee, ik ben heetbloedig van mezelf, maar misschien komt het er nog wel eens van als ik wat ouder wordt :-X
Vanmiddag vond ik het trouwens wat frisser oppe brommert dan vanmorgen, maar dat kan aan mij gelegen hebben :shock:
Ik vraag me trouwens af waar de uitlaatlucht blijft bij zo'n opblaasvest :roll:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.