VFR1200F nu in de showroom

Gestart door DeWitte, 26 januari, 2010, 14:28:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Met de VFR1200F ontwikkelde Honda een compleet nieuwe machine die zijn berijder maximale controle en feedback geeft. Vanaf donderdag 28 januari 2010 is dit nieuwe vlaggenschip van Honda te bewonderen bij de Honda motorfietsdealers. De VFR1200F beschikt over een uitzonderlijke veelzijdigheid die bij motorliefhebbers zeker in de smaak zal vallen. De harmonieuze brul van de even flexibele als levendige V4-krachtbron roept herinneringen op aan andere legendarische machines waarmee Honda in het verleden zo succesvol was. De nieuwe VFR1200F onderscheidt zich met een ongekend toegankelijk rijkarakter – zowel ten opzichte van zijn voorgangers, als van elke andere motorfiets die op dit moment op de markt is.



Concept
Tijdens de Intermot in oktober 2008 deed Honda het publiek versteld staan met het eerste V4 Concept model. De eigenzinnige styling van deze showmachine was een treffend voorbeeld van de vrijheid van denken die het designteam zich voor dit project vanaf de allereerste dag had aangemeten. En nu is deze VFR1200F te bewonderen bij de Honda dealer. Hoewel de V4-krachtbron onlosmakelijk verbonden is met de historie van Honda, overtreft deze nieuwe machine alle voorgaande modellen ruimschoots.

Leo Jegen, PR Manager van Honda Nederland, over de nieuwe Honda VFR1200F:" De nieuwe VFR1200F met nieuw V4-blok is een toegankelijke road sport. De reacties van de pers die deze V4 onlangs hebben getest zijn overweldigend. Mede door de scherpe prijsstelling bieden we een in alle opzichten zeer aantrekkelijke, nieuwe motorfiets voor veel motorliefhebbers". De VFR1200F staat vanaf donderdag 28 januari bij de Honda motorfietsdealers in de showroom. De adviesprijs voor deze bijzondere motorfiets is € 16.990 inclusief Combined ABS.

aldus www.honda.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte



zal wel als elke Honda zeer souverein sturen/remmen en zeker functioneren, maar ben ik de enige die ut een spuuglelijk hok vindt??? :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 26 januari, 2010, 14:31:29
ben ik de enige die ut een spuuglelijk hok vindt??? :-X

Nee, en het lijkt wel of ze de vormgeving aan BMW uitbesteed hebben.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 26 januari, 2010, 14:31:29


zal wel als elke Honda zeer souverein sturen/remmen en zeker functioneren, maar ben ik de enige die ut een spuuglelijk hok vindt??? :-X

Zacht gezegt  :-X
Proud on the South  

Mounty

Nou, smaken verschillen gelukkig. Op zich geen verkeerd uiterlijk maar de kuip (erg saai) en uitlaten(wat een vorm en formaat) daar moet ik jullie 100% gelijk geven.
qua topkuip vind ik iig beter dan vorige honda's en de vanaf de zijkant gezien geen onaardige motor.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Neigt idd erg naar BMW-design en dat is niet mijn smaak...
Daarbij vind ik het erg jammer dat ze van de uitlaten onder
het kontje zijn afgestapt zoals bij de oudere modelen.

Maar goed, het model hiervoor vond ik ook al niks meer...

Jammer, want het rijdt heerlijk zo'n VFR (dat oudje van mij
tenminste wel  :yes6rs:)

Steefke™

#6
Dat steeds meer frietententen in chinees/japanse handen komen is bekend, maar dat dat dan ook gelijk in het design van de uitlaat word doorgetrokken vind ik toch net even iets te vergaan. :mrgreen: Wat een frietetuut  :puke:
Smells like rubber

Desmo-devil

Smaken verschillen dus blijkbaar heel erg. Ik heb net eens wat meer foto's bekeken op internet en ik vind het een van de mooiste honda's die de laatste 10 jaar gemaakt zijn in dit segment, Eindelijk eens een fris en vernieuwend design. ( had nooit gedacht dat ik dat nog eens over een Honda zou zeggen)

karz

Ik denk dat het een gevalletje live zien wordt.
Op zich vind ik het ook wel BMW achtig , maar daarom niet lelijk ofzo.
Ik hoop alleen niet dat hij klein is (voor die foto's zetten ze altijd een andere kabouter erop) , daar vind ik het het design niet voor.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ik heb um in ut wild (in het wit ook nog) gezien en geloof niet dat ik de laatste jaren een lelijkere motorfiets heb gezien. Mja ieder zijn meug, hier nog een filmke vd vfr1200 f http://www.feelvfr.com/en_GB/pages/mainpage
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

we hebben er naast gestaan toen we de vmax waren aan het bekijken stond ie achter ons bij de honda stand
KTM SMT 2011