Motor Avond 4 Daagse 2010 29-6/2-7

Gestart door DeWitte, 16 juni, 2010, 07:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Herr Tod

Mijn route is vrijdag, richting Val-Dieu, Montzen en die kanten.

Vandaag is ook belsj, richting Pepinster.

Donderdag is de Eifel route, via Hammer en al die sjieke weggetjes.

Gisteren was goed te doen en gezellig. Beetje warm misschien maar het was goed uit te houden.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Yvil

Zoals het er nu naar uitziet ben ik donderdag van de partij...
Ligt even eraan hoelaat het reserve onderdeel bij Motoshop
Margraten aankomt

:-X

Mounty

Vanavond niet meegereden....hele avond in het ziekenhuis gezeten bij mijn vader..Als het zo blijft of zelfs beter word als nu dan ben ik er morgen en vrijdag weer bij. Jammer dat ik vandaag niet meekon maar vond mijn vader toch ff belangrijker. :yes6rs:

Iig was dinsdag wel leuk, soms jammer dat we een tracktor voor ons hadden op een smalle weg, of een melkwagen.
Ook de dieren waren niet veilig. Dinsdag reed ik met mijn schoonbroer naar wijlre vliegt er een fazant op op het moment dat wij bij m zijn..gelukkig ontweken. Op de rit bijna een hond en een kat overreden die niet wilde wachten...en op de terugweg naar huis wist schoonbroer nog een das te overrijden... Opletten dus voor ze animals :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Oei... beterschap voor je vader in ieder geval!

Ik heb alleen last van laagvliegende vogels zo nu en dan...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Maddog

Eyz, even snel tussendoor :P de foto's van dag 1 en dag 2 staan online. Ik heb alleen de foto's van Patrick Reep gekregen.
Dit zijn alleen de foto's van de pauzes. Zijn er mensen die zelf nog foto's hebben gemaakt???

Mail me ze naar: krommepoekel@home.nl

www.krommepoekel.tk

fotos -> avond 4 daagse
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

Mounty

helaas gisteren ook moeten overslaan. Een erg onzekere dag gehad en de hele dag en avond gewacht op telefoon uit het ziekenhuis.
Naar het schijnt is het nu goed en rustig. Hopenlijk blijft het zo, dan kan ik vanavond de laatste rit nog meerijden.

Het weer was alle dagen gelukkig prima, soms wel te warm. Helaas is er dinsdag iemand gevallen maar gelukkig is de bestuurder er goed vanaf gekomen.

Voor wie straks rijd.....veel plezier en mischien tot straks..

nb. De route van vanavond is door Her Todd uitgezet.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Ik kan door familie omstandigheden ook niet meerijden, alweer een geplande motorrit die in het water valt. !@#$%^&*(     :(
Voor hen die vanavond nog gaan rijden : have fun!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

Ik heb jullie gemist  :shock:
Maar d'r Blieje niet :worship-cool:, heb 3 dagen tegen zijn uitlaatpijpen aangekeken, helaas was ik woensdag te laat en ben toen met een andere groep hoddeleare meegeweest :-X
Over het algemeen kende ik de meeste wegen wel, toch prima geamuseerd mn. doordat mijn voorrijder een tempo reed waarin ik me goed kon vinden (voor mijn doen lekker doorrijden), m'n doorwaaipak was wel een voordeel het was soms wel hottie, maar ik heb het geen moment te warm gehad :D
Volgend jaar weer een nieuwe versie :yes6rs:
Met dank aan d'r Kromme Poekel
O, ja mijn honden vonden de wafels van de dierenwinkel heel lekker :worship-cool:

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Denk niet dat ze mijn met mijn vlammentrekkende levemaker erbij willen hebben. Nee grapje, tourritjes is helemaal niks voor den husk. Die houd ervan aan de kleier gegaan te worden en niet te hoeven stoppen voor stoplichten en zo. Dat doe ik al genoeg met het koekblik.
Smells like rubber

Mounty

Ik heb de eerste en de laatste dag meegereden...de laatste dag was een mooie rit, jammer dat ik tijd had om veldbouketten te plukken... :evil:

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 03 juli, 2010, 09:14:53
Ik heb de eerste en de laatste dag meegereden...de laatste dag was een mooie rit, jammer dat ik tijd had om veldbouketten te plukken... :evil:

route onthouden en dan met een paar van hier nog eens rijden
KTM SMT 2011

Mounty

:mrgreen: de MFL 4daagse  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Maddog

Ik heb nog alle 4 de routes voor tomtom :P kijken of ik ze omgezet krijg naar garmin en dan ga ik ze alle 4 zelf nog een keer rijden :P
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away