Bakkertjedeeg's winterprojekt...:)

Gestart door Bakkertjedeeg, 27 oktober, 2005, 19:25:52

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Naais  :D

Vind je het niet moeilijk om thuis te zitten terwijl het lekker weer e.d. is?

Misschien toch maar een SM met kenteken erbij om je uit te leven op zondag? En tevens doe je natuurlijk veel ervaring mee op... :mrgreen: :wink:

Hoe kom jij aan je slicks trouwens  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Nooit moeite mee gehad, echter gisteren vond ik het toch wel moeilijk. Wat ik zou willen vind ik te duur en ik wil me eind 2006 een jonge schadefiets halen uit D voor te racen. Het zijn maar een paar daagjes, wanneer het echt jeukt. Dus...

De slicks.... Ik ben met een vriend in een ver gevorderd stadium om banden, race parts en used parts te gaan verkopen. We hebben allebei een commerciele baan en willen er graag iets bij doen waar onze interesse echt ligt. Motorsport. 8)  In eerste instantie puur om onze hobby te bekostigen. We hebben inmiddels contact met een leverancier voor banden. Ik verwacht volgende week onze inkoopprijzen. Waar koop jij je sc's en slicks en voor welke prijs?

Sjek PM  :P

Bakkertjedeeg

Zo vandaag nog eens wat aan de bike gedaan. Had het de laatse tijd een beetje te druk met de pocketbike. 8) Deze week snelsluiters, gum voor het zitje en het kontje zelf binnen gekregen. Het laatste heb ik vandaag passend gemaakt. Man, wat valt dat altijd weer tegen die race kuipdelen pas te krijgen. Steun voor de uitlaat kwam aan. Huidige bevestiging onder het zitje voldeed ook niet meer. Blijft altijd een probleem met dat spul. Verder de onderkuip passend gemaakt op de bovenkuip. Ook besloten om een nieuw set clip-ons te bestellen. Van mijn huidige set is de buis gebroken. Ze bevielen sowieso niet zo. Dus dat komt goed uit. :wink:

Nu kan het plamuren beginnen en kan het geheel snel naar de spuitert. In Januari wil ik hem eigenlijk wel klaar hebben.

Motzippaldy

Remmen: 8 zuigerige klauwen van Spiegler met dito schijven.

Linkere remschijf heeft zeker een mooie prijs toch  :?

Motzy moet zo een hebben :roll:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Remmen: 8 zuigerige klauwen van Spiegler met dito schijven.

Linkere remschijf heeft zeker een mooie prijs toch  :?

Motzy moet zo een hebben :roll:

Remklauwen kosten 600 euro per stuk. :shock: Zwevende schijven zijn ook niet goedkoop. Remmen wel als geen ander. :yes6rs:

De bike gaat in de verkoop als hij klaar is. De bedoeling is om in 2006 nog met deze te rijden en eind 2006 een nieuwe te kopen. Als er vroegtijdig een koper komt dan mag hij weg. Zulke fietsen verkoop je niet gauw in de winter.  :( vandaar... Richtprijs 3000 euro. (Voor de snelle beslisser in eigen kleuren gespoten  :wink: )

Hakinnen

Hakki's motorke is al weer klaar voor volgend jaar.

Heb de gele vlakken rood laten spuiten.
Bitubo WK shock eronder gezet.  titanium NCR koppelingsdeksel erop en verder een paar dagen terug motorolie en filter vervangen evenals rem en koppelingsvloeistof.

nu nog wachten op een setje nieuw rubber, beter weer en circuitdagen..

WhomBom

vette bike hakki, dat blauw-rood ziet kiks uit!  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"Hakki's motorke is al weer klaar voor volgend jaar.

Heb de gele vlakken rood laten spuiten.
Bitubo WK shock eronder gezet.  titanium NCR koppelingsdeksel erop en verder een paar dagen terug motorolie en filter vervangen evenals rem en koppelingsvloeistof.

nu nog wachten op een setje nieuw rubber, beter weer en circuitdagen..

Vette maschien Hakki..  :yes6rs:

Maar het blijft een pasta racert

Motzippaldy

Hak is frame van Duc gespoten of poeder gecoat  :shock:
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Hak is frame van Duc gespoten of poeder gecoat  :shock:

velgen en frame zijn "gepoedercoat" in een "paars achtige blauwe" kleur Motz

Hoop dat ik volgende jaar zeker 10000 shocks verkoop, kan ik me eindelijk zo'n megabling setje magnesium SBK Marchesini velgen veroorloven :mrgreen:

_P_

Had je nou nog een racekont nodig? :)

Bakkertjedeeg

Citaat van: "_P_"Had je nou nog een racekont nodig? :)

Je gaat me toch niet vertellen dat je er eentje hebt liggen. :?:  Ik heb net een nieuwe gekocht... :(

_P_

Je gaat me toch niet vertellen dat je er eentje hebt liggen. :?:  Ik heb net een nieuwe gekocht... :(

Sorry.. kheb er 2 liggen..  :oops:  Zal eens wat vaker online vertoeven, as i mentioned earlier. Heb't een beetje druk gehad de laatste maanden, vaarwater wordt nu weer wat rustiger. Nog meer PC31 spul nodig? :)

Bakkertjedeeg

Zo, gisteren de kappen terug gekregen van de spuiter. Gespoten in de kleuren van de koper. Ik had mijn bedenkingen, maar het resultaat vind ik echt vet. Wederom een  mooi fietske geworden. :)

DeWitte

mooie kleur  8) lijkt sterk op het Kalahari-gelb van me eerste Gs  :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "_P_"

Sorry.. kheb er 2 liggen..  :oops:  Zal eens wat vaker online vertoeven, as i mentioned earlier. Heb't een beetje druk gehad de laatste maanden, vaarwater wordt nu weer wat rustiger. Nog meer PC31 spul nodig? :)

Hey _P_ wat heb je nog meer liggen van PC-31 kuipdelen?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R