MFL's (nu nog virtuele) USA roadtrip

Gestart door DeWitte, 24 november, 2010, 09:47:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

lijkt me wel stoer om te doen, wanneer gaan we? MFL Roadtrip USA? allemaal oppe harley alla die film met Travolta (Wild Hogs)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 24 november, 2010, 09:47:08
lijkt me wel stoer om te doen, wanneer gaan we? MFL Roadtrip USA? allemaal oppe harley alla die film met Travolta (Wild Hogs)

Ja, ja!! en dan allemaal lepeltje, lepeltje liggen zeker?? No thanx!!
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 24 november, 2010, 09:47:08
lijkt me wel stoer om te doen, wanneer gaan we? MFL Roadtrip USA? allemaal oppe harley alla die film met Travolta Wild Hogs)

Slecht voorbeeld !! Zover ik me 'Wild Hogs' kan herinneren hebben die 4 hun hele vakantie in een dorpje verstopt gezeten uit angst voor die motorclub, en kregen ze ook nog een fors pak slaag. Neu... voor een pak slaag hoef je echt niet helemaal naar Amerika te reizen. Dat kan je hier bij verschillende clubs ook gratis afhalen  :schater:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Timeeh

 :laughing49so: :schater: Toch niet in Klimmen hè! Anders moet ik me nog ns bedenken over zaterdag  :lol:

De Sjeng

Citaat van: Timeeh op 24 november, 2010, 11:52:25
:laughing49so: :schater: Toch niet in Klimmen hè! Anders moet ik me nog ns bedenken over zaterdag  :lol:

Nope!! klimmen-> nice guys only!! Feit is wel dat ik bij de film wild hogs, mij meer met de "slechte" motorclub identificeerde dan met de wild hogs.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Tja, het is maar wat je maatstaven zijn  :lol:
The sons of anarchy vinden zichzelf waarschijnlijk ook aardig. Ze zijn op zich dan ook een dienstverlenende organisatie.

Zo'n roadtrip door de USA lijkt me ook wel wat. Heb wel eens opgezocht wat dat kost inclusief de Harley en volgwagen voor bagage. Is zoals gezegd prijzig.
Maar komt er ooit nog wel eens van als we wat rijker zijn... :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

#6
volgwagen?  :shock: nee gewoon ticket, daaro harley huren en gaan met die banaan.

we kunnen het beter eens (virtueel) over de route hebben? :cool: US66? chigago-Santa Monica (LA)??

volgens wiki
CiteerRoute 66 (US66) was een historische autoweg (U.S. Highway) in de Verenigde Staten, die begon in Chicago, en eindigde aan het strand van de Stille Oceaan in Santa Monica bij Los Angeles. De totale lengte was 3940 km. US66 loopt door Illinois, Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona en Californië

topic gesplits, hieronder kunnen we verder (dromen?) ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

is nu op travel channel dan gaat er eentje over route 66  :yes6rs:
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Citeervolgwagen?   nee gewoon ticket, daaro harley huren en gaan met die banaan.

En hoe neem jij dan je bagage en reserveonderdelen/gereedschap( :-X) mee als je geen volgwagen meeneemt? Of ga jij duizenden kilometers rijden met 40 kilo aan zakken om je heen hangen. Ik liever niet.
Als je een georganiseerde reis doet dan zorgt zo'n organisatie dat de bagage op de overnachtingsplek komt. Nadeel is dan wel dat je aan een schema vast zit en minder vrijheid hebt. Het is dus het een of het ander.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Toledo

En allemaal een fluorvesje aan , worden we ook goed gezien  :twisted:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Citaat van: Toledo op 25 november, 2010, 16:08:24
En allemaal een fluorvesje aan , worden we ook goed gezien  :twisted:

Belg.  :mrgreen:  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

op zo'n door Dwars genoemde motor hoef je geen fluo vestje aan, daar rijdt men standaard met een grote boog omheen :-X
Ik wil (virtueel) wel mee, maar dan wil ik wel zo'n europese motor uit duitsland met bijbehorende slechte kwaliteit :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: SuzukiLimburg op 25 november, 2010, 08:56:20
Citeervolgwagen?   nee gewoon ticket, daaro harley huren en gaan met die banaan.

En hoe neem jij dan je bagage en reserveonderdelen/gereedschap( :-X) mee als je geen volgwagen meeneemt? Of ga jij duizenden kilometers rijden met 40 kilo aan zakken om je heen hangen. Ik liever niet.
Als je een georganiseerde reis doet dan zorgt zo'n organisatie dat de bagage op de overnachtingsplek komt. Nadeel is dan wel dat je aan een schema vast zit en minder vrijheid hebt. Het is dus het een of het ander.

ik zou wel georganiseerd willen gaan, in de zin van vooraf geboekte hotels/motels. En dan met een bagagerol oppe brommert kom je een heel eind ver hoor. Harley's gaan niet kapot dus onderdelen heb je niet nodig en als, krijg je die op elke hoek daaro dunkt me :yes6rs:. Ik zou nooit met een groep van tot 15 of 20 man willen gaan :?. Of het moet al MFL-only zijn, motards die plat lullen of iig goed verstaan :worship-cool:. Maar never nooit met een groep dom lullende hollanders die nog nooit een bocht hebben gezien :-X.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

#13
Citaat van: Gassie op 24 november, 2010, 18:02:38
is nu op travel channel dan gaat er eentje over route 66  :yes6rs:


Route 66 is volgens mij geen zak aan  :-X

Voor mezelf heb ik eens mijn favoriete USA route uitgezet ( Californië, Nevada en Arizona ). :mrgreen:
Die route duurt een kleine 4 weken en verloopt ongeveer als volgt:

Vertrek in LA over de golden Gate.
Langs de kust over de Higway 1 omhoog naar San Fransico.
Voorbij aan Sacramento richting Reno Nevada.
Ritje door Carson City naar Lake Tahoe.
Door Eldorado National Forrest naar Yosemite National Park.
Vandaar naar Sequoia National Park.
Door Death Valley richting Nevada richting Las Vegas voor 2 dagen.
Nachtelijk ritje op de strip in Vegas en bezoek aan de 'stratosphere tower'. :yes6rs:
Vandaar richting Boulder naar de Hoover dam.
Langs Lake Mead richting de Grand Canyon, inclusief helicopter flight. ;)
Dan gaat het richting Flagstaff Arizona.
De trip gaat dan door naar de 'Sonoran Dessert' langs de Saguaro's cactussen.
Verder naar Yuma langs de Mexicaanse grens.
Daarna weer noordelijk richting de Yoshua National Park.
Via Palm Springs en Angeles National Forrest ben je weer in La voor de terugreis.

Zou me niet verbazen dat ik deze trip een van komende jaren nog eens op een trilplaat ga maken.  :yes6rs:
En natuurlijk geen georganiseerde trip, maar gewoon op de bonnefooi !  :mrgreen:

grtz HD4ever.


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik ga met HD4ever mee, die spreekt al "Harleyaans"

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away