MFL nieuwjaarsborrel 2011

Gestart door SuzukiLimburg, 20 december, 2010, 14:41:48

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Christos d8 ik..niet die wat bij Delfi in de straat ligt iig...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joker

Kom op Sjeng. verzin een smoes :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Crash Bandicoot

Ok ik ga mee met date   :worship-cool: (thanx to dwars) en het wordt vast gezellig hihihi, het eten maakt me niet uit, verras me maar.

DeWitte

moi? :lol:

crazy J heeft ook een vriendinG, die gaat wss ook mee ? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Steefke geit auch mit mer zonder ms Steefke. Kin ins flink ut beest oet hange  :mrgreen:
Smells like rubber

crazy j

zooo ik heb eens ff met de madam overlegd :P en ze had wel zin om mee te gaan

dus crazy j + 1
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2010, 22:44:46
Steefke geit auch mit mer zonder ms Steefke. Kin ins flink ut beest oet hange  :mrgreen:
EN wie kumps dich toes dan?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 28 december, 2010, 18:49:13
Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2010, 22:44:46
EN wie kumps dich toes dan?

geweun alcohol vrie he  :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

waar gaan we bowlen? (daar waar vroegah het zwembad naast was?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

denk het wel hoor niks meer van de organisator
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Zover ik weet is er maar een echte bowlingbaan in Valkenburg, maar in ieder geval is het inderdaad daar waar vroeger het zwembad de Wiegerd naast lag oftewel aan de Oosterweg.
Van de week maar eens gaan bellen of ze nog wel plaats voor ons hebben. Als er nog mensen zijn die zich willen aanmelden  dan meld je snel.

Howeveel bowlingbanen moeten we hebben? Als we met pakweg 20 man gaan bowlen heb je niks aan 1 baan en 2 is dan eigenlijk ook te weinig. Dus denk even mee over hoeveel banen we nodig hebben.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

volgens mij kun je max 8 per baan dus even kijken hoeveel man zich hebben aan gemeld voor alles
KTM SMT 2011

Timeeh

Ik/we gaan in ieder geval niet mee. Have fun!  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 02 januari, 2011, 21:40:21
Zover ik weet is er maar een echte bowlingbaan in Valkenburg, maar in ieder geval is het inderdaad daar waar vroeger het zwembad de Wiegerd naast lag oftewel aan de Oosterweg.
Van de week maar eens gaan bellen of ze nog wel plaats voor ons hebben. Als er nog mensen zijn die zich willen aanmelden  dan meld je snel.

Howeveel bowlingbanen moeten we hebben? Als we met pakweg 20 man gaan bowlen heb je niks aan 1 baan en 2 is dan eigenlijk ook te weinig. Dus denk even mee over hoeveel banen we nodig hebben.

Mijn andere gedeelte zal niet mee bowlen (bang voor haar nagels  :twisted: ) mij maakt het niet zoveel uit, voor mij hebben ze geen passende gaten in de ballen en toekijken kan ook.
dus ik zou zeggen, minimaal 2 en maximaal 3 banen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.