Beleving van het verkeer.

Gestart door rvs_gps, 30 oktober, 2005, 16:41:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "BoxerQ"paarden horen in de wei, op stal of op m'n brood  :wink:

[OP DE KAS JAAG MODUS]
:stupid:  inderdaad gas dicht zodat ze je niet horen aankomen en dan als je er net voorbij bent vol openlellen.  Soms als ik geluk heb, bij hogere snelheid' krijg ik een backfire als ik gas abrupt dicht zet. Da's pas lachen. Jammer dat ik nauwelijks zicht heb in mijn spiegels (vooral de linker want die is maar 2 cm breed op dit moment) dan kon ik ook zien of het resultaat had.
[/OP DE KAS JAAG MODUS]
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "BoxerQ"paarden horen in de wei, op stal of op m'n brood  :wink:

[OP DE KAS JAAG MODUS]
:stupid:  inderdaad gas dicht zodat ze je niet horen aankomen en dan als je er net voorbij bent vol openlellen.  Soms als ik geluk heb, bij hogere snelheid' krijg ik een backfire als ik gas abrupt dicht zet. Da's pas lachen. Jammer dat ik nauwelijks zicht heb in mijn spiegels (vooral de linker want die is maar 2 cm breed op dit moment) dan kon ik ook zien of het resultaat had.
[/OP DE KAS JAAG MODUS]

Gas dicht, killswitch erop, killswitch eraf en zie daar, een paard in je nek :mrgreen:

Vooral in tunneltjes is dat erg lachen  8)

WhomBom

Citaat van: "rvs_gps"We bekijken het altijd vanuit een standpunt.

was me laatst ook al opgevallen...

waar ik me wel aan opreeg is mensen die gewoon dingen doen die ik nooit zou doen (meestal opel-rijders... vooral uitkijken voor opels waar zon hoedje boven de bestuurdersstoel uitsteekt)...  Mensen die bijv. 30 rijden waar je 50 mag enz enz
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."