Hoofdmenu

Reis enduro's

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 17:43:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"Als Gs liefhebber voor mij ook een Gs uiteraard; alleen van de standaard kleuren, pisblauw en sinterklaasrood is voor mij dan de mandarin (geel) de enige aanvaardbare kleur

Toen je op die leenmotor reed, volgens mij precies dezelfde als op je foto, zei je "Jah... dat vujt lekker mer ich ving hem liejlik :?' :oops: Dat wordt eerst schuren en spuiten en dan pas rijden :lol:

bij nader inzien bevalt het Mandarin (geel) me nog het beste en als ik centen extra heb dan wordt ie zwart 8) zoiets dus ..........wel zonder die belachelijke "wave"remschijven :? (dat hoort nie op een Gs imo)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

ik mis deze als keuze  :wink:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"ik mis deze als keuze  :wink:

kan ik toch met de beste wil geen "reis-enduro" noemen :? Toch wel errug spartaans :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"ik mis deze als keuze  :wink:

kan ik toch met de beste wil geen "reis-enduro" noemen :? Toch wel errug spartaans :cry:

kan je als je op reis bent (met camper ofzo) best gebruiken als op reis enduro (om naar t strand te gaan of effe door t veld te raggen) persoonlijk zie ik me hier ook niet 1500km op wegtikken.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

enne  :shock:

zo hoort 't ook spartaans sober en licht

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"zo hoort 't ook spartaans sober en licht

waar staat dat een reis-enduro spartaans sober en licht moet zijn?  :shock: zeg niet dat ie comfortabel luxe en zwaar moet zijn :wink: ligt er net aan waar je naar toe wil dan? Maar als ik de verhalen en foto's van zwerver bekijk kan je ook met een redelijk luxe reis-enduro ver buiten de gebaande paden komen???


of??  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

kheb de KTM gestemd.. ziet net iets lichter en wendbaarder uit als de rest... zou best kunnen dat ie 3 ton weegt ofzo.. ik heb echt geen flauw idee over wat wat is in deze categorie  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"zo hoort 't ook spartaans sober en licht

waar staat dat een reis-enduro spartaans sober en licht moet zijn?  :shock: zeg niet dat ie comfortabel luxe en zwaar moet zijn :wink: ligt er net aan waar je naar toe wil dan? Maar als ik de verhalen en foto's van zwerver bekijk kan je ook met een redelijk luxe reis-enduro ver buiten de gebaande paden komen???


of??  :?


waar hebbe we 't over ik praat over een reis enduro en U praat over een "all road" what ever that is  :shutup:  .


zwerver maakt van een "all road"  een  "reis enduro"

DeWitte

What's in a name ? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away