HD dag in Eupen zondag 2 juni 2013

Gestart door Ziespan, 26 mei, 2013, 19:01:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ziespan

 :D

Voor de 10-de keer is zondag 2 juni 2013 de HD dag in Eupen.
Alle (merken) motoren welkom.
Organisatie HD club Ost Belgien.

Zullen ze beslist lekkere frittekes hebben!

:yes6rs: :mrgreen:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Busaberke

Wordt dat feestje door "MC Bullfight" uit Eupen georganiseerd?
Da's ook een leuk clubje ...  :-X
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

HD4ever

#2
Ik ga vrijwel ieder jaar naar Eupen naar de HD dag. Alle merken motoren zijn er welkom en altijd een leuke relaxte sfeer. Geen ruige clubjes die zich daar breed maken.  :mrgreen:
Moest een paar jaar terug een tourtocht organiseren voor klanten van een discotheek hier,  en ben er toen geweest met een groep van 25 man op racers en sport motoren achter me aan. Ik had uiteraard verzwegen dat daar de pauzeplaats van de tourtocht was.  :-X
Ze vonden het gelukkig ( achteraf  !) allemaal geweldig ! :schater:

Trouwens, dit evenement stond al op het forum onder: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,5028.0.html

grtz HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Als het een beetje weer is, rij ik zondag ook even die kant op. Altijd leuk.

Ziespan

 :shock: :shock:

Het is best een beetje weer, nu, zondag 2 juni om 12.00 uur.
Dus ik neem de HD  Sportster combinatie en tuffel er rustig heen.

Is de eerste HD dag die ik ga meemaken, ben dus wel benieuwd!

:jack: :jack: :jack: :jack:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Ziespan

#5
 :mrgreen:

Nu, heel even in het kort:
Ik ben om 12.30 vertrokken, er waren heel wat motoren onderweg en hoe dichter bij Eupen hoe meer HD´s.
Die gevolgd maar het was zo een groot evenement (qua opkomst) dat het moeilijk zou zijn geweest iEupen in te gaan en het te missen.
Op een plein stonden een aantal tentachtige dingen en heeeel veel geparkeerde motors.
Blijkbaar was dat al vol want men werd met de motors een zijstraat ingedirigeerd.
Ook daar stond het al aan beide zijden van de weg vol met geparkeerde motoren, alle merken maar vooral natuurlijk HD, wat BMW en wat Ducati en dan nog wat Jappen.
Als (HD) zijspan was ik blijkbaar de enige. Leuk, mijn motor had best wel wat bekijks. Mij viel op er waren veel trikes. Kolosaal groot, die dingen. Apart om te zien maar ik heb er absoluut geen interesse in.  Later, ik reed al huiswaarts,  kwam er nog een heel oude Liberator met zijspan aan. We hebben mekaar uitbundig en met 2 handen toegezwaaid.
Het weer was lekker en de opkomst naar mijn ervaringen immens. Schat dat ze makkelijk de 1000 motoren hebben behaald.
Ik heb niks ruigs of ruzien of wat dan ook bemerkt. Op veel motoren lagen de helmen terwijl de eigenaren elders waren.
gewoon een leuke dag die voor mijn doen wel erg druk was. Na een babbeltje met een clubgenoot die met zijn Ultra classic daar was ben ik ´s namiiddags weer verder getoerd, naar Maastricht, naar ons clublokkal. Daar met wat leden die ook toeren waren geweest een colaatje gedronken en om 20.00 weer thuis.
Eindelijk weer eens een fijne motordag met fijn motor weer!

:yes6rs: :yes6rs:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

HD4ever

Gisteren met 4 maten een leuke tourtocht gereden naar Eupen. Lekker weer en de sfeer in Eupen was als vanouds weer erg relaxt.
Lekker zonnetje erbij ( mijn kop alweer verbrand  :yes6rs: ) en de pintjes smaakte ook weer goed.
Even een paar sfeerbeelden vastgelegd van het gebeuren. Enjoy !  ;)

Harleyday 2013 Eupen Belgium
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Leuk filmpje!  :yes6rs:

HD dag eupen stond afgelopen weekend ook op de planning, samen met de magic bike rally in rudesheim. Tijdens mijn mosel/rhein/hunsruck weekend. Echter jammerlijk eerder moeten afsluiten ivm inbraak in mijn berging.  :guns:
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 04 juni, 2013, 07:35:25
eerder moeten afsluiten ivm inbraak in mijn berging.  :guns:

Miljaar, wat heb jij steeds aan de hand met inbraak en diefstal? Wordt het niet tijd om te emigreren naar een betere buurt?  :roll: Lullig om zoiets mee te maken. Hoop dat ze die klojo's te pakken krijgen.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

@ HD4ever.  mooie film weer man. Compliment  :thumbsup:
@ de Sjeng.  wat een klote streek. hopelijk worden ze gepakt. of nog beter. Hopelijk kun je ze zelf pakken.
                    Sterkte met de afhandeling.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Ziespan

 :shock:

Waw, leuke impressie, leuk filmpje!

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: QuattroFrits op 05 juni, 2013, 17:26:16
Citaat van: De Sjeng op 04 juni, 2013, 07:35:25
ivm inbraak in mijn berging.

Is er ook iets gestolen ??

Mijn dochter haar fiets, mijn mountainbike en electriche gereedschap. (zonder de accu's/laders  :schater: )
Erger is Achterpoort en deur berging naar de klote  :guns:
God Forgives, I Don't