Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"
Maar er zijn er ook die er op tijd bij zijn en daardoor hun motorpapiertje goed kunnen benutten :lol:


Dat is dus flauwekul :!:  :!:
Net of ik terwijl ik pas met 32 ben begonnen, mijn motorpapiertje niet goed kan benutten, ik heb wel al een heel leven opgebouwd, en mijn gezin draaiende,  ik kan er nu van gaan profiteren.  8)
En jij moet daar nog eerst eens aan gaan beginnen, es kijken zo gauw als er kinderen in het spel komen.. :roll:
Ken er dus die altijd het hardste hebben geroepen: ook al heb ik daalijk mijn baby, ik blijf motorrijden....mooi niet dus, die huppelen nu ze moeder zijn alleen nog achter de kinderwagen, en vervangen strontbroeken, en rijden dus nooit meer :!:

ken er genoeg waar de ouders zeggen  "de kids passen zich maar aan"....meetsal is het toch andersom hoor...

Ik heb toch al bijna 15 jaar me motorrijbewijs....toch pas vorig jaar een motor aangeschaft. Dit had zeker betrekking op de kids, maar ook op cariere en andere zaken die een gezinnetje met zich meebrengen..
Ik wil er zijn voor me gezin, soms moet de motor dan maar wijken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"
Maar er zijn er ook die er op tijd bij zijn en daardoor hun motorpapiertje goed kunnen benutten :lol:


Dat is dus flauwekul :!:  :!:
Net of ik terwijl ik pas met 32 ben begonnen, mijn motorpapiertje niet goed kan benutten, ik heb wel al een heel leven opgebouwd, en mijn gezin draaiende,  ik kan er nu van gaan profiteren.  8)
En jij moet daar nog eerst eens aan gaan beginnen, es kijken zo gauw als er kinderen in het spel komen.. :roll:
Ken er dus die altijd het hardste hebben geroepen: ook al heb ik daalijk mijn baby, ik blijf motorrijden....mooi niet dus, die huppelen nu ze moeder zijn alleen nog achter de kinderwagen, en vervangen strontbroeken, en rijden dus nooit meer :!:

ken er genoeg waar de ouders zeggen  "de kids passen zich maar aan"....meetsal is het toch andersom hoor...

Ik heb toch al bijna 15 jaar me motorrijbewijs....toch pas vorig jaar een motor aangeschaft. Dit had zeker betrekking op de kids, maar ook op cariere en andere zaken die een gezinnetje met zich meebrengen..
Ik wil er zijn voor me gezin, soms moet de motor dan maar wijken..

Ik wilde alleen aangeven dat je nooit kan weten wat de toekomst brengt.
dus mss iemand die met 20 zijn rbw haalt er uiteindelijk minder mee doet op de lange termijn dan iemand die het pas met 35 haalt.

en wat betreft mijn kids:
Ik heb altijd 24/7 dienst voor hun, ben er altijd als ze me nodig hebben, maar nu ze groter worden mogen ze ook rekening met mij houden.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Huisje boompje beestje... De sleur van het leven  :|

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Huisje boompje beestje... De sleur van het leven  :|

Ik proef een denigrerende ondertoon Schmetzke?? Huisje boompje beestje hoort bij het leven hoor. en hoe iedereen dat invult mag ie toch zeker lekker zelf weten  :yes6rs: : Kijk en als je er geen ervaring mee hebt is een is het errug lastig om een goed waardeoordeel te vellen. Toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

CiteerHuisje boompje beestje... De sleur van het leven
Ik zie het al, het is meer Huisje boompje beestje..... never a dull moment :lol:
en...... jouw beurt komt ook nog wel :shock:

Tip voor schmetzke.... kijk niet naar de vrouwen, kijk niet naar de mannen (voor de zekerheid) en jij en je motor zullen nog lang en gelukkig leven :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

@Dwars, heb jij niets anders te doen :lol:  :lol:
Ik heb vakantie en er wordt al geroepen of ik niets anders te doen heb.
Moet nu naar Tienray om een klooster te slopen :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"@Dwars, heb jij niets anders te doen

oh jawel, maar voor MFL mag ik tijd vrij maken van de baas :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"Huisje boompje beestje... De sleur van het leven  :|


Ach ja je weet  nog niet beter....
Maar wat als jou ouders zo gedacht hadden :?:  :?:  :?:



















:idea: Geen Schmetzke nu @ MFL :twisted:  :twisted:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

zie je dat dat nog geen verkeerde instelling is  :!:





:wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Zozo, mijn uitspraak heeft weer indruk gemaakt  :nana9oi:

Hakinnen

Hakki is with Suzuki Girl..


verder beetje onnozele discussie..

Ieder vult zijn eigen gedoe maar in...

maar ik geef suzuki Girl wel gelijk..

Hier na zo'n 20 jaar alleen maar motorgedoe..nog steeds motorgedoe.. :mrgreen:   haha..

Maar ook "huisje-boompje-beestje" ..gezin, zaak, ..en dan pas de overige "wat hakki allemaal aan flauwekul fantaseerd" meuk.. goed te doen.

gelukkig maar..dat "huisje-boompje-beestje" .  had ik het niet was ik ook maar in mijn uppie met slechts mijn "eigen meuk". En aangezien motoren nog steeds niet meer zijn dan dood emotieloos plastic en staal geef ik toch een redelijke voorkeur aan "huisje-boompje-beestje"..



Alé..das wel mooi gezeverd he..  :wink:

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"Alé..das wel mooi gezeverd he..  :wink:

Héél mooi Hakki  :worship-cool:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Alé..das wel mooi gezeverd he..  :wink:

:yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Wat een discussie :roll: Het was geen persoonlijke aanval hoor... Maar goed mensen voelen zich snel aangesproken/op de teentjes getrapt of what so ever  :?

Tuurlijk huisje, (geld-) boompje en beestje horen erbij maar hoe iedereen dat invult moet ie zelf weten. We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

kan toch heel goed samen gaan?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away