Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

kan toch heel goed samen gaan?  :wink:

:?:

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Wat een discussie :roll: Het was geen persoonlijke aanval hoor... Maar goed mensen voelen zich snel aangesproken/op de teentjes getrapt of what so ever  :?

:stupid:  :stupid:  :stupid:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

kan toch heel goed samen gaan?  :wink:

Vind je? Ik vind dat daar andere forea voor zijn

http://www.midlifeclub.com/

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

kan toch heel goed samen gaan?  :wink:

Vind je? Ik vind dat daar andere forea voor zijn

http://www.midlifeclub.com/

:stupid:  :stupid:  :stupid:

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"We zitten hier op een motorforum, tenminste dat dacht ik zo :roll:

kan toch heel goed samen gaan?  :wink:

:shock:

Krijgen we dalijk weer een splintergroeperings forum omdat er hier 'ook' te veel non moto geauwehoerd wordt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke


DeWitte

waar ik op doelde stelletje maloten :!:   is dat een discussie over vrouwen/motoren of huisje boompje beestje/motoren gerust op een motorforum kan: sterker nog moet:  :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

En anders als optie een huisje, boompje, beestje topic :?: Kan iedereen die daar behoefte aan heeft, de dagelijkse beslommeringen daar bespreken (wie wat gaat eten, welke koter in de broek heeft gedaan etc). :(->

En dan weet ik (en andere forumgebruikers met mij) dat ik daar sowieso niet hoef te kijken ;)

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"sterker nog moet:  :idea:

Poepen moet  :D

DeWitte

een "ouw wiever hok" hadden we al AIM? (what's in a Name :roll: )

edit : zeker voor dat ouwe wijf van een Schmetzke zeer geschikt :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"sterker nog moet:  :idea:

Poepen moet  :D

Zolang je het niet in je broek doet :rofl:

DeWitte

goe kinders :roll:  :roll: : mag ik nu vragen on-topic te gaan :wink: speeltijd is om :yes6rs:

zoals gezegd voor gezever: ouw wiever hok :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"En anders als optie een huisje, boompje, beestje topic :?: Kan iedereen die daar behoefte aan heeft, de dagelijkse beslommeringen daar bespreken (wie wat gaat eten, welke koter in de broek heeft gedaan etc). :(->

En dan weet ik (en andere forumgebruikers met mij) dat ik daar sowieso niet hoef te kijken ;)


Al eens in je koppie opgekomen beste AIM, dat er misschien forumgebruikers zijn die wel een gezin hebben, en die daar best eens over willen discusieren, over bijv hoe zij hun hobby (motorrijden dus :!:  :!: ) combineren met hun gezin:?:  :?:
of juist waarom hun vrouw/man juist wel of niet motorrijd, en hoe je dat doet in combi met de kids :?:  :?:  :?:


:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ik ben op jonge leeftijd aan kids begonnen, met achterliggende gedachte om als deze oud genoeg zijn, wij ook nog eropuit kunnen...de oudste is nu 12 en kan best een paar uur alleen blijven, de jongste is 9 en kan wel half uurtje alleen..overdag, anders is ze bang...
In geval van nood maken we daar gebruik van. Nog ff en dan is de jongste ook oud genoeg en kunnen beide alleen thuis blijven....dan kan ik de weg op..ik tel er eens 3 jaar bij vanaf nu..ben ik ook nog maar net 39 dus net voor mijn tweede jeugd  :shock:  :twisted: Tegen die tijd heb ik het rijden wel onder de knie en kan ik overstappen op een moderne SS of toermotor...wellicht een GS of dergelijke. :shock: neeehhh..tel dan maar 13jaartjes erbij.. :lol:

Anyway..ik en mijn vrouw hebben er voor gekozen om nu voor de kids klaar te staan...dalijk zijn ze oud genoeg en gaan wij genieten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Toen ik 12 was.... toen had ik de 'hut' in de dennen in de fik gestoken... en geblust, toch inspirerend zo'n pa die bij de brandweer zat :lol: Mn radiografische jeep door de aarbeien gestuurd 8) Ik had ergens op internet, mede dankzij mn broer, gevonden hoe je buskruit moest maken :twisted: Ik had de drank in de kelder ontdekt... kan nog wel even door gaan. Weet je zeker dat die alleen kan blijven? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: