Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:

Ja vooral getrouwde vrouwen :rofl:

Scheelt voor mij alweer dan :rofl:

Maar wat verstaan jullie onder vrouw? Ik wordt namelijk aangesproken met miep en greune :roll:

was dit topic nog ff aan ut doorspitten; op bovenstaande ga ik niet in :mrgreen: die is me te makkelijk :wink:

n elk geval KICK waarde Haki op naar column deel 3?? :worship-cool:  mss mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen?? :twisted:

Yeah...maak deze "column 2" dan ff "sticky" of zo.  blijven ze mooi bij elkaar...whatever


Colmn drie?  yep , is goed maar niet deze week.  moet hier eerst nog een  "column" van de belastingdienst schrijven...." btw aangifte 4de kwartaal 2005 column" ...bahbah..


Mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen,..? Nope, volstrekt "out of the question" mijn beste Dwars.onbespreekbaar..Intendeel, Integere mannen die zich tevens bezighouden met   nobele en eervolle projecten als een minibike modificeren  / bouwen verdienen niets dan lof en hulde voor hun bloed, zweet en tranen kostende inspanningen.  Noeste arbeiders zijn het.  Een aanwinst voor de maatschappij. Eer en glorie zal hun ten deel vallen.. :mrgreen:  :lol:  :wink:


waar dan wel over....geen idee eigenlijk.

uh....moraalridders?  van die mensen die blijven zeggen dat roken slecht is terwijl je dat gvd zelf ook wel weet?  maar dan over motorrijden?

na?

doen dan maar :mrgreen: wist ik veel dat het thema; mannen die minibikes bouwen, zo gevoelig lag  :roll:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik merk aan mezelf dat ik onderheving ben aan modegrillen. Jawel schijnbaar ook met betrekking tot motoren.  :?  Is dat normaal....ook bij mannen?

Toen ik nog over motorrijden nadacht en in het beginstadium van mijn lesperiode was ik helemaal overtuigd dat mijn motor een chopper zou zijn. Maar gaande weg veranderde dat een in toermotor en/of sportmodel.

En nu vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ben nu helemaal wild van de streetfighters modellen, de stoere naked bikes!! Super vind ik ze. Niks windbescherming of stroomlijning. Nee een echte stoere motor. Dat vind ik gaaf!

:?  Of bestaat er ook zoiets als midlife crises voor vrouwen??  8)

Schmetzke

Citaat van: "Karin"
En nu vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ben nu helemaal wild van de streetfighters modellen, de stoere naked bikes!! Super vind ik ze. Niks windbescherming of stroomlijning. Nee een echte stoere motor. Dat vind ik gaaf!

Je moet SM es proberen, das pas stoer  :lol:  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Karin"Ik merk aan mezelf dat ik onderheving ben aan modegrillen. Jawel schijnbaar ook met betrekking tot motoren.  :?  Is dat normaal....ook bij mannen?

Toen ik nog over motorrijden nadacht en in het beginstadium van mijn lesperiode was ik helemaal overtuigd dat mijn motor een chopper zou zijn. Maar gaande weg veranderde dat een in toermotor en/of sportmodel.

En nu vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ben nu helemaal wild van de streetfighters modellen, de stoere naked bikes!! Super vind ik ze. Niks windbescherming of stroomlijning. Nee een echte stoere motor. Dat vind ik gaaf!

:?  Of bestaat er ook zoiets als midlife crises voor vrouwen??  8)


Nee Karin, geen midlifecrisis voor ons vrouwen, dat laten we wel aan de heren over. :!:
Maar ik merk dat ook wel mode grillen ook in de motorwereld.
Toen ik 16 jaar was vond ik Crossmotoren en alles wat offroad was super, toen ik 18 was, waren het de Choppers, toen ik mijn rijbewijs haalde (helaas pas met 32 jaar) vond ik de sport tour modellen het mooist, en nu idd net als jij de nakeds.
Wij zullen als vrouwen dus moeten toegeven dat wij mode georienteerd zijn en nogal eens een twist of mind hebben wat betreft model keuze.
(net als wanneer we voor onze kledingkast staan) :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"(net als wanneer we voor onze kledingkast staan) :oops:

:shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Het gaat goed, de dames gaan naked :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Gisteren naar de Technische dag van de motorclub geweest. Er stond op het programma: olie verversen (incl oliefilter), remvloeistof vervangen, vering instellen, banden repareren, ketting spannen en verlichting.

Dus mijn olievoorraad, oliefilter en afdichtring ingekocht en op naar Zeewolde om 7.30 uur. Want het begon allemaal om 10 uur. En ik had een 200 km voor de boeg. Maar omdat het toch nog redelijk fris was had ik een pauze ingecalculeerd om met een kop koffie de bloedsomloop weer een beetje op peil te brengen.

We hadden een mooie lokatie waarbij voor materiaal en remvloeistof was gezorgd.

Het laatste bodempje "vieze" olie ook nog eruit halen door de motor licht te kantelen. Eigenlijk een klusje van niks, je moet het gewoon eens gedaan hebben.


Hier even de uitleg hoe ik moest knijpen in de rem zodat je zag dat oude remvloeistof zo langzaam vervangen werd door nieuwe zonder dat er lucht in komt. Daarom ondertussen beneden de leiding open en dicht draaien. Effe het ritme zoeken en toen ging het als gesmeerd open, dicht, open dicht.  :wink:




Hier werd er een gat in de band geboord die ik vervolgens met een plug ging dichten. Toch maar zo'n reparatiesetje in mijn buddy leggen. Want het is natuurlijk fijn als je de ANWB kunt bellen. Maar ik heb wel eens ergens gezeten waar ik geen bereik had  :?


Tevens mijn vering een stuk strakker gezet, want die stond op die lichte jappenertjes afgesteld. En mijn ketting iets strakker want die had ook teveel speling.

Al met al weer een stuk wijzer geworden in deze motorwereld en mijn motor. En weer de eerste lange rit achter de boeg gehad na de winter. Gelukkig was het gisteren WEL droog weer. :mrgreen:

@Nippon

volgens mij ben je klaar voor een grote reis  :thumbsup:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Heel technisch relaas

8)  Kijk dat zijn nou nog vrouwen met ballen :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

8)  Kijk dat zijn nou nog vrouwen met ballen :worship-cool:


:shock:  :shock:
Proud on the South  

karz

Citaat van: "suzuki-girl"

Nee Karin, geen midlifecrisis voor ons vrouwen, dat laten we wel aan de heren over. :!:

Owh hier heb ik overheen gelezen...

De reden dat vrouwen geen midlife crisis hebben is omdat zij hun primaire rol door de eeuwen heen gewoon hebben kunnen vervullen. Nl. kinderen krijgen en daar wat mee tutten tot ze je zat zijn.

De mannen wel vatbaar zijn voor midlife crisis is omdat de man door de eeuwen heen steeds meer heeft moeten inbinden.

Niks naaien/doodmaken waar je zin in hebt. Niks huis en haard verdedigen met zwaard en schild. Niks territorium uitbreiden. Niks niet weten hoe je kinderen heten en van welke vrouw ze zijn.

ipv daarvan mogen we achter de vrouw aansukkelen in de ikea, legt de maatschappij ons op de we moeten meehelpen in de huishouding :shock:, of nog erger de vrouw laten werken en zelf huisman worden.  In de piek van je leven vanalles achterwege laten omwille van de kinderen die je na 20 jaar op de kop schijten. Als je buurman een mep verkoopt zit je jaren in een juridische mallemolen. Je baard moet af, borsthaar is een verschrikking. Die metroverraders maken het ook al niet makkelijker. Kleine mannetjes die ze vroeger zouden opeten of nog erger vrouwen, kunnen zomaar je baas zijn op het werk. Je moet luisteren naar agentes die je met een vinger de grond in zou kunenn duwen

Dit alles in acht nemend en dan ook nooit motor hebben gereden als je 50 wordt, kun je niets anders dan een midlife crisis krijgen, en denken dat je kut geleefd hebt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Niks naaien/doodmaken waar je zin in hebt.

:shock:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Niks naaien/doodmaken waar je zin in hebt.

:shock:


:mrgreen:

deden ze vroeger gewoon... :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Niks naaien/doodmaken waar je zin in hebt.

:shock:


:mrgreen:

deden ze vroeger gewoon... :yes6rs:

hebben ze dat afgeschaft dan ? :shock:  wanneer??  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away