Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "karz"

ipv daarvan mogen we achter de vrouw aansukkelen in de ikea, legt de maatschappij ons op de we moeten meehelpen in de huishouding :shock:, of nog erger de vrouw laten werken en zelf huisman worden.  In de piek van je leven vanalles achterwege laten omwille van de kinderen die je na 20 jaar op de kop schijten.

Dat jullie zo onozel zijn, ik zou allang gezegd hebben: bekijk het maar!!! :rofl:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"

ipv daarvan mogen we achter de vrouw aansukkelen in de ikea, legt de maatschappij ons op de we moeten meehelpen in de huishouding :shock:, of nog erger de vrouw laten werken en zelf huisman worden.  In de piek van je leven vanalles achterwege laten omwille van de kinderen die je na 20 jaar op de kop schijten.

Dat jullie zo onozel zijn, ik zou allang gezegd hebben: bekijk het maar!!! :rofl:

Wie is jullie ?   Ik heb het over de man die na zijn 50 ste het motorrijbewijs gaat halen om nog snel even wat te compenseren.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Wie is jullie ?   Ik heb het over de man die na zijn 50 ste het motorrijbewijs gaat halen om nog snel even wat te compenseren.

Je zegt het zelf??? :wink:

QuattroFrits

:D Ja Karz, nou ben je getrappeerd. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

yeah, what kars said  8)

bleude metro sexuelen... :roll:  vrouwen zonder tieten zijn t!  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Je zegt het zelf??? :wink:

Precies we (alle mannen) mogen .. en iedere man die dat doet en ook nog nooit motor heeft gereden, is vatbaar voor een midlife crisis. Dus once again, wie is 'jullie' ?

B-Witch

Okee dan, mannen in het algemeen, die achter hun vrouwtje aansjokken bij de Ikea en dan denken dat ze de baas in huis zijn, terwijl de vrouw eigenlijk de boks aanheeft :wink:

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Okee dan, mannen in het algemeen, die achter hun vrouwtje aansjokken bij de Ikea en dan denken dat ze de baas in huis zijn, terwijl de vrouw eigenlijk de boks aanheeft :wink:

..volgens mij schrijf je hier 2 verschillende dingen. Mannen die denken dat ze de baas zijn, sjokken niet achter de vrouw aan bij Ikea.

karz

Citaat van: "WhomBom"yeah, what kars said  8)

bleude metro sexuelen... :roll:  vrouwen zonder tieten zijn t!  
:twisted:

Dan zijn veel vrouwen ook metrosexueel :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Okee dan, mannen in het algemeen, die achter hun vrouwtje aansjokken bij de Ikea en dan denken dat ze de baas in huis zijn, terwijl de vrouw eigenlijk de boks aanheeft :wink:

..volgens mij schrijf je hier 2 verschillende dingen. Mannen die denken dat ze de baas zijn, sjokken niet achter de vrouw aan bij Ikea.

Truuk vd ouwe :twisted: wel achter je vrouw aansjokken bij de Ikea en  zo je vrouw de indruk geven dat zij wat te melden heeft. Werkt ook met de stofzuiger eens uithalen of boodschappen doen. Vrouw in kwestie is dan hartstikke blij met je  :yes6rs: en heeft helemaal geen bedenkingen als jij je de kroeg in wilt duiken, de motorlaarzen aantrekt of gewoon de hort op gaat :rofl: wel een beetje knap plannen dan hou je dat jaren vol :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zo zie je maar weer Karz, zoals Dwars zegt: wel achter het vrouwtje aansjokken, en dan menen dat je de baas bent. :rofl:

Denk je nu echt Dwars dat jou vrouw dat niet in de gaten heeft?

En misschien is ze wel blij als jij ff de hort op bent, heeft zij ff rust :twisted:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Denk je nu echt Dwars dat jou vrouw dat niet in de gaten heeft?

Begrijpend lezen is toch een kunst :? waterstofperoxide maakt toch meer kapot dan je met drank kunt goed maken  :yes6rs:

edit: en daarbij als je toch op de man speelt: :!:  wat mijn vrouw in de gaten heeft kunnen de meesten helemaal niet bevatten, tis idd een heel slim exemplaar :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Denk je nu echt Dwars dat jou vrouw dat niet in de gaten heeft?

Begrijpend lezen is toch een kunst :? waterstofperoxide maakt toch meer kapot dan je met drank kunt goed maken  :yes6rs:

edit: en daarbij als je toch op de man speelt: :!:  wat mijn vrouw in de gaten heeft kunnen de meesten helemaal niet bevatten, tis idd een heel slim exemplaar :worship-cool:

Ik op de man spelen?
nou ja, als jij je aangevallen voelt, dat ik jou vrouw de credits van een slimme meid geef???
jij leest niet goed.
ik geef alleen aan dat jou vrouw ( net als heel veel andere vrouwen)
feilloos aanvoelt komen als manlief wil gaan toeren, of de kroeg in wil.
Mannen geven dat aan door dan extra hun best te gaan doen.

That's all!
btw, heel aardige opmerking hoor thanks!!!

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Mannen geven dat aan door dan extra hun best te gaan doen

en dat is net wat ik NIET schreef: zou hier nog een heel verhaal aan kunnen hangen, Lijkt me verstandiger dat wij 2-en iig hierover er maar  een punt achter zetten. Ik zal er iig over ophouden  :yes6rs: aangezien wij 2-en het nooit over dit onderwerp eens zullen worden. Denk dat je mij over dat laatste wel gelijk kunt geven :?

BTW; was maar een geintje? :wink: vriendjes??

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Mannen geven dat aan door dan extra hun best te gaan doen

en dat is net wat ik NIET schreef: zou hier nog een heel verhaal aan kunnen hangen, Lijkt me verstandiger dat wij 2-en iig hierover er maar  een punt achter zetten. Ik zal er iig over ophouden  :yes6rs: aangezien wij 2-en het nooit over dit onderwerp eens zullen worden. Denk dat je mij over dat laatste wel gelijk kunt geven :?

BTW; was maar een geintje? :wink: vriendjes??

Nee eens over dit onderwerp zullen wij het zeker niet eens worden :lol:
Ik weet dat jij je naam eer aandoet!
Maar koppiger als ik kan geen vrouw zijn
(en dat zeg ik maar zelf) :angel:

vriendjes? hadden we dan ruzie :?: