Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Mannen geven dat aan door dan extra hun best te gaan doen

en dat is net wat ik NIET schreef: zou hier nog een heel verhaal aan kunnen hangen, Lijkt me verstandiger dat wij 2-en iig hierover er maar  een punt achter zetten. Ik zal er iig over ophouden  :yes6rs: aangezien wij 2-en het nooit over dit onderwerp eens zullen worden. Denk dat je mij over dat laatste wel gelijk kunt geven :?

BTW; was maar een geintje? :wink: vriendjes??

..is wat ik al ergens anders zei over niet relatieveren en allerlei empathische toestanden die de interpretatie zwaar beinvloeden. Maar goed zij leven wel intenser, wij zijn klophouten (behalve als je een zuiderling bent dan ga je ook huilen, lachen, woedend worden en dansen enzo..)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

opstekertje voor de dames :wink: let op de tekst op de achterbrug "Fast beaver" , snel kutje :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

zit die muts nu het achtertandwiel te poetsen met een doekske..?
ennuh..de zijstandaard uit en op de paddock-stand..  :lol:
seen enough...silly pose woman

geef mij dan katja maar..

*LUCKY 13*

:roll: vrouwen en motoren, mag ik hier ff iets vermelden dat mij op een of andere manier verheugd en wel een leuk vooruitzicht van een vrouwlijk tour-maatje biedt.......

Afgelopen donderdag met mijn lievelijke ex-vriendin naar motorcenter venlo gereden, omdat mevrouw een leuke motor had gezien( :twisted: ja leuke motor exact dezelfde as mijne, een '99er rode kawa zx6r)

Nu zal ik jullie het verhaal van het bekijken van de motor besparen, omdat jullie haar voor gek zouden verklaren, maar in ieder geval, na 10minuutjes werd de deal al gesloten...........

Nu is ze dus in t bezit van het broertje van mijn schatje(hebben besloten dat die van haar een jongetje is aangezien ze liever op iets mannelijks rijdt).......Hopelijk haalt ze volgende week vrijdag haar rijbewijs, zodat ze hem zaterdag kan komen halen........Tevens zal k haar ff aanmoedigen om zich hier aan te melden, ter ondersteuning van de weinige dames :lol: ......Laat haar de eerste kmtjes ma lekker naast mij rijden, daarna MAG ze pas met de rest van het MFL meeraggen :wink:


Moest t ff kwijt!!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

B-Witch

Heel leuk om zo een tourmaatje te vinden.
Enne vrouwen zijn nog zwaar in de minderheid hier op MFL, dus is wel leuk als ze zich aanmeldt.
En vast voor haar: veel succes bij het examen, we zullen duimen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ik zal voor haar duimen volgende week. En wat betreft het aanmelden hier: GOED IDEE

Herr Tod

Citaat van: "*LUCKY 13*"mijn schatje

:rofl: Jij bent er nog niet vaak genoeg afgegooid :mrgreen: Die van mij noem ik, toepasselijk zowel letterlijk als figuurlijk, gewoon Bandit 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "*LUCKY 13*"mijn schatje

:rofl: Jij bent er nog niet vaak genoeg afgegooid :mrgreen: Die van mij noem ik, toepasselijk zowel letterlijk als figuurlijk, gewoon Bandit 8)

Boefje  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

:P MIJN SCHATJE gooit mij der ook niet vanaf.......da kunnen we t met elkaar veel te goed voor vinden........( :twisted: en voor haar is t beter dat ze me niet afgooit)

Ma nogmaals over vrouwen en motoren: Het valt me best op dat er in de leeftijd 18/23 jaar erg weinig dames zich voortbewegen op motoren. Tenminste zover mij bekend.....?
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"Ma nogmaals over vrouwen en motoren: Het valt me best op dat er in de leeftijd 18/23 jaar erg weinig dames zich voortbewegen op motoren. Tenminste zover mij bekend.....?

idd, heel jammer :mrgreen: ik stem voor meer strakke kontjes op bikes  :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "*LUCKY 13*":P MIJN SCHATJE gooit mij der ook niet vanaf.......da kunnen we t met elkaar veel te goed voor vinden........( :twisted: en voor haar is t beter dat ze me niet afgooit)

Ma nogmaals over vrouwen en motoren: Het valt me best op dat er in de leeftijd 18/23 jaar erg weinig dames zich voortbewegen op motoren. Tenminste zover mij bekend.....?

Kon je wel eens gelijk in hebben, meeste vrouwen zijn op die leeftijd bezig met hun carriere, studie, evt het bijelkaar zoeken van de uitzet :lol:
en het achter mannen aanjagen :wink: en sommige al met de kindjes.
Maar als je als vrouw zijnde (en dat is puur uit ervaring) :lol: , wat verder in je leven staat, de kids hebt, het huis hebt, de man hebt die je wilt  :roll: , ga je je afvragen, is het dit nu eigenlijk?? en IK dan??
dan krijg je een soort van midlife crisis en neem je toch de beslissing om wat te gaan doen wat je eigenlijk al veel eerder wilde doen, dat is dan dus motorrijden voor sommige vrouwen..... :rofl:


:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "*LUCKY 13*":P MIJN SCHATJE gooit mij der ook niet vanaf.......da kunnen we t met elkaar veel te goed voor vinden........( :twisted: en voor haar is t beter dat ze me niet afgooit)

Ma nogmaals over vrouwen en motoren: Het valt me best op dat er in de leeftijd 18/23 jaar erg weinig dames zich voortbewegen op motoren. Tenminste zover mij bekend.....?

Kon je wel eens gelijk in hebben, meeste vrouwen zijn op die leeftijd bezig met hun carriere, studie, evt het bijelkaar zoeken van de uitzet :lol:
en het achter mannen aanjagen :wink: en sommige al met de kindjes.
Maar als je als vrouw zijnde (en dat is puur uit ervaring) :lol: , wat verder in je leven staat, de kids hebt, het huis hebt, de man hebt die je wilt  :roll: , ga je je afvragen, is het dit nu eigenlijk?? en IK dan??
dan krijg je een soort van midlife crisis en neem je toch de beslissing om wat te gaan doen wat je eigenlijk al veel eerder wilde doen, dat is dan dus motorrijden voor sommige vrouwen..... :rofl:


:mrgreen:

Mja ma of dat een argumentatie is?? meeste jonges hier in die leeftijd zijn ook met school/carriere bezig.......En weet nie hoe t met de rest zit, ma netzogoed met achter vrouwen aan jagen (wel vanaf de motor dan)

denk dat t tijd word voor een landlijke(of limburgse) campagne om jongedammes eerder op de bikes te krijgen(en dan niet achterop)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

B-Witch

Het was ook maar wat geouwhoer hoor Lucky :wink:  :wink:

Maar ik vind dat er de laatste jaren toch wel wat meer vrouwen zijn die de motor pakken.
En als je bij de heren in de zelfde leeftijds catagorie gaat kijken valt het ook tegen hoeveel er motorrijden, de meeste mannen die motorrijden zijn ook zo meestal rond de 30 a 40++ :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl", de meeste mannen die motorrijden zijn ook zo meestal rond de 30 a 40++ :wink:

dan wordt je ook pas verstandig :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away