Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl", de meeste mannen die motorrijden zijn ook zo meestal rond de 30 a 40++ :wink:

dan wordt je ook pas verstandig :mrgreen:


Zou ut :?:

:shutup:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

Nouja da heb je ook n punt, ma jonges in die catogorie zijn er toch bij wijze van 150% meer als dames........

:twisted: tzou gewoon verplicht moeten zijn voor de dames.......


(uhm of toch ma niet....zal wat druk/gevaarlijk worden op de weg :roll: )
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"Heel leuk om zo een tourmaatje te vinden.
Enne vrouwen zijn nog zwaar in de minderheid hier op MFL, dus is wel leuk als ze zich aanmeldt.
En vast voor haar: veel succes bij het examen, we zullen duimen :wink:

dankje! :D

Bianca

Citaat van: "Karin"Ik zal voor haar duimen volgende week. En wat betreft het aanmelden hier: GOED IDEE

Ook bedankt :D

AngelInMe

De meeste gaan inderdaad rijden dankzij hun midlife crisis :rofl:

Maar er zijn er ook die er op tijd bij zijn en daardoor hun motorpapiertje goed kunnen benutten :lol:

Ik ben ook bezig met werk, studie, handbal, achter de kerels aan enzo :lol: maar motorrijden hoort er ook gewoon bij :!: Momenteel wat minder dankzij "technische probleempjes" maar vanaf januari ben ik er weer  :twisted:

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Maar er zijn er ook die er op tijd bij zijn en daardoor hun motorpapiertje goed kunnen benutten :lol:


Dat is dus flauwekul :!:  :!:
Net of ik terwijl ik pas met 32 ben begonnen, mijn motorpapiertje niet goed kan benutten, ik heb wel al een heel leven opgebouwd, en mijn gezin draaiende,  ik kan er nu van gaan profiteren.  8)
En jij moet daar nog eerst eens aan gaan beginnen, es kijken zo gauw als er kinderen in het spel komen.. :roll:
Ken er dus die altijd het hardste hebben geroepen: ook al heb ik daalijk mijn baby, ik blijf motorrijden....mooi niet dus, die huppelen nu ze moeder zijn alleen nog achter de kinderwagen, en vervangen strontbroeken, en rijden dus nooit meer :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik mag(/moet :oops:)  zeggen Suzuki-Girl kan aardig meekomen (ze heeft goed goefend met haar kiddowagen/GSR :rofl:) en laat zich niet bang maken door een debiel met een R1 achter op haar spatbord  :wink: of een debiel met Duo op een GSA die weer anderen zit te eikelen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Thanks, leuk om te horen Dwars,
Enne wat achter mij gebeurd, dat boeit mij niet zoveel.
Als ik van tijd tot tijd die groene nog maar eens zie is het goed, voor de rest gaan met dat ding. :wink:
Was alleen jammer dat die auto voor me reed (op dat stuk naar Einruhr), alhoewel die goed doortrapte, maar ik vond het te link om in te halen, anders had het nog wat sneller gekund :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Was alleen jammer dat die auto voor me reed (op dat stuk naar Einruhr), alhoewel die goed doortrapte, maar ik vond het te link om in te halen, anders had het nog wat sneller gekund :twisted:

Denk dat als je ietwat meer afstand houdt (zeker op een sportieve fiets zoals de jouwe waar je nogal voorovergeleund zit> minder zicht :idea: ) je sneller en beter zicht hebt om evt. in te halen. Je hoeft dan ook minder (bij-) te remmen: nog een tip vd ouwe: de juiste versnelling al klaar leggen scheelt ook een tik met snel passeren :wink:

Heel sterk vond ik de lijnen die je aanhield en dat je absoluut niet bang aangelegd bent 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Waarvoor zou ik ook bang moeten zijn, ik weet dat hetgene wat ik doe dat ik dat ook kan, ik ga dus nooit over mijn kunnen rijden.
merk wel gaandeweg dat die limiet steeds hoger komt te liggen, en vooral nu met de GSR die echt super stuurt.
Als ik wil kan het nog allemaal harder, maar ik wil de baas over mijn motor blijven in alle omstandigheden.

Blontt maar niet Blöd zeg ik altijd :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"
Maar er zijn er ook die er op tijd bij zijn en daardoor hun motorpapiertje goed kunnen benutten :lol:


Dat is dus flauwekul :!:  :!:
Net of ik terwijl ik pas met 32 ben begonnen, mijn motorpapiertje niet goed kan benutten, ik heb wel al een heel leven opgebouwd, en mijn gezin draaiende,  ik kan er nu van gaan profiteren.  8)
En jij moet daar nog eerst eens aan gaan beginnen, es kijken zo gauw als er kinderen in het spel komen.. :roll:
Ken er dus die altijd het hardste hebben geroepen: ook al heb ik daalijk mijn baby, ik blijf motorrijden....mooi niet dus, die huppelen nu ze moeder zijn alleen nog achter de kinderwagen, en vervangen strontbroeken, en rijden dus nooit meer :!:

Denk indd dat als je kids krijgt je motor even wat minder belangrijk is. Is indd wel fijn als je je leven al hebt opgebouwd. Ik doe alles andersom :roll: Ben gaan werken om mijn rijbewijs te kunnen gaan halen. Zowel auto als motor. Nu nog genieten (woon nog thuis dus dat lukt wel!) dan wil ik een opleiding gaan volgen (als ik eenmaal eens weet wat ik voor de rest van mijn leven wil gaan doen)... wie weet kom ik dan ook nog een leuke kerel tegen en dan volgt de rest ook wel :lol:

DeWitte

Citaat van: "Bianca"wie weet kom ik dan ook nog een leuke kerel tegen

veel pech mee gehad tot nu toe zeker?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bianca"wie weet kom ik dan ook nog een leuke kerel tegen

veel pech mee gehad tot nu toe zeker?? :mrgreen:

haha, geen commentaar :angel:

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"
Was alleen jammer dat die auto voor me reed (op dat stuk naar Einruhr), alhoewel die goed doortrapte, maar ik vond het te link om in te halen, anders had het nog wat sneller gekund :twisted:


Bedoel je dit stuk  :?:


Proud on the South  

Motzippaldy

Citaat van: "AngelInMe"



Ik ben ook bezig  achter de kerels  enzo :



Proud on the South