kom ook eens hier kijken...

Gestart door sp-eentje, 24 december, 2005, 23:42:57

Vorige topic - Volgende topic

sp-eentje

Hoi,

kzal me even voorstellen. Ik ben sp-eentje, maar ben sinds kort gelukkige bezitter van een honda VTR1000 SP2. (geimporteerd uit Belgie)
Vanwaar die naam zul je je afvragen?:3 maanden gelden is mijn SP1 gestolen. :shock:  :(
Op een ander forum (limburg racing Team) had ik deze nickname al, en om bij ieder ander forum een andere naam te kiezen....

Enfin, ik rij bijna dagelijks op mijn motor voor mijn werk, en ik heb nu sinds een jaar of 6 mijn rijbewijs. In de zomer komt er dan ook regelmatig voor dat we met een stel vrienden gaan rijden, het zij een weekend of 3 weken naar bijv. Noorwegen.

Gr.

sp-eentje

Ik ben op zoek naar een stel "nieuwe" slip-ons Laser Hotcams  voor mijn VTR 1000 SP2. Misschien weet iemand iets moois voor me uit te halen?

al vast bedankt

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

@Nippon

Karin

Welkom @MFL. En dat blijft balen als ze je motor stelen. Maar gelukkig heb je ondertussen al weer een mooie andere.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Ah, Supersport twin erbij hier........... :thumbsup:

welkom..........

:wink:

karz

Citaat van: "Hakinnen"Ah, Supersport twin erbij hier........... :thumbsup:

welkom..........

:wink:

:worship-cool:   Welkom :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

t_rex1970

Roedie

don't catch me, catch the bad guy