Hoofdmenu

Denktank

Gestart door DeWitte, 07 januari, 2006, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"mss een troostrprijspetje voor onze Suzuki-girl??  :worship-cool: zoveel moeite getroost en antwoorden die menige biker (o.a. ikke :oops: ) het schaamrood op de kaken toverde??

na nie zo knauzetig wa Haki :mrgreen:

Ik mag me verheugen om een keer een lesje vering te doen bij tha meastro...das al credit genoeg :wink:

ipv een petje..?

ik heb geen petjes meer..moet nieuwe bestellen.  heb er nog drie..één van mezelf, ééntje van Luca en die naar Karz gaat..

okay..om het goed te maken (was ook wel onder de indruk van je antwoorden eerlijk gezegd) ff iets anders verzinnen dan maar..

Wat heb je precies voor Suzuki? type en bouwjaar?

Bandit600s van 2003...
Maar Hakki, je hoeft geen moeite te doen, ik leer alleen van dit soort dingen, en ik vind het nog leuk ook :lol:

(zal wel komen omdat ik tussen de heren ben opgegroeid)
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

hmmm...olijfolie dus..toch eens voor de gein proberen wellicht als experiment?...bitubo-frontfork by Bertoli..ff denken..geloof dat "the dominator" nog langs gaat komen met zijn vorkske..schudden we daar es stiekum..hahaa :mrgreen:
:wink:

note to myself:

goed opletten wat de vork uitkomt en wat erin gaat  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ff vraagje? meer geluid wil ook zeggen meer vermogen?? of waarom maken racemoto's/auto's zo'n herrie op ut circuit: kan utzelfde vermogen niet gegenereerd worden met uitlaat-DB's van aanvaardbaar (niet schadelijk) niveau??

moet in deze innovatieve tijd toch mogelijk zijn???  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nog ene over DB's dan maar? hoe kun je DB's (enigzins) correct meten zodat je (ongeveer) zeker kunt gaan als je bijv. Duitsland bezoekt dat de Polizwei je nie gelijk "standrechtlich erschiest" :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

met een dB meter, een meter van je uitlaat, bij het opgegeven aantal toeren  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"ff vraagje? meer geluid wil ook zeggen meer vermogen?? of waarom maken racemoto's/auto's zo'n herrie op ut circuit: kan utzelfde vermogen niet gegenereerd worden met uitlaat-DB's van aanvaardbaar (niet schadelijk) niveau??

moet in deze innovatieve tijd toch mogelijk zijn???  :?

Is zeker mogelijk, weegt alleen wat meer. Kijk maar eens wat voor idioot grote dempers er op een kart (2T) zitten tegenwoordig, vroeger kwam er na het stingerpijpje.... helemaal niets! :thumbsup: In feite hoort een demper helemaal niet bij een uitlaat.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"met een dB meter, een meter van je uitlaat, bij het opgegeven aantal toeren  :wink:

ja zover was ik ook al slimmerd :shock: heb jij zo'n ding liggen   :banghead4rv: beetje precies ding dan estebleef.
Ja de pliessie heeft ze ook :? , maar om daar nou aan te bellen zo van:
"mneer de pliessie ken u ff meten?" gaat me net ffkes te ver.  :twisted:

WhomBom

Herr Tod

Die gaat maar tot 126, kan die mn nieuwe toeter al niet meten :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

dan moet je van bijv. 2 meter meten... dB's omrekenen in watt per m^2, dat weer omrekenen, hoeveel watt per m^2 dat van 1 meter zou zijn, en dat dan weer omrekenen naar dB's  :wink:

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"dan moet je van bijv. 2 meter meten... dB's omrekenen in watt per m^2, dat weer omrekenen, hoeveel watt per m^2 dat van 1 meter zou zijn, en dat dan weer omrekenen naar dB's  :wink:

Eh ja.  :lol:

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"dan moet je van bijv. 2 meter meten... dB's omrekenen in watt per m^2, dat weer omrekenen, hoeveel watt per m^2 dat van 1 meter zou zijn, en dat dan weer omrekenen naar dB's  :wink:

Gaat het nog met jou jong  :?
Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "Motzippaldy"

Gaat het nog met jou jong  :?

eeeeeh... bijna :mrgreen:

hoeveel dB mag een 1150 eigenlijk maken? als dat minder dan 126 is boeit het sowieso niet  :wink:

DeWitte

af fabriek geloof ik 89 DB of zoiets :? en het heeft nix met ut max van 126 te maken maar met de typegoedkeuring oid: voor elke brommert anders dus en zeker in duitsland waar de TUV norm volgens mij geld :? meen ik gehoord te hebben :?:

WhomBom

wat ik eens gelezen heb was dat je afhankelijk van de inhoud zoveel dB's mag maken, een busa mag bijvoorbeeld meer lawaai maken dan een gsxr 100, omdat ie meer cc's heeft  :twisted: