Hoofdmenu

navigatiesystemen

Gestart door DeWitte, 17 januari, 2006, 19:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

jep...kinderziektes en kindertaal waarbij wel eens een woordje vergeten word..Turn Right = sla rechts  :twisted:    Ze zijn hard bezig om een concurerend product te kunnen leveren..ze hebben er zin an..

Ben het zelf nu ook aan het binnenhalen en ga het zelf eens testen...


Turn Right = sla rechts  :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"jep...kinderziektes en kindertaal waarbij wel eens een woordje vergeten word..Turn Right = sla rechts  :twisted:    Ze zijn hard bezig om een concurerend product te kunnen leveren..ze hebben er zin an..

Ben het zelf nu ook aan het binnenhalen en ga het zelf eens testen...


Turn Right = sla rechts  :twisted:

Inmiddels Heb ik I-Go 2006 geinstaleerd naast mijn tomtom software. Eerste indruk is: mooi,duidelijk jammer dat ie niet in nederlands is..
Maar ff op internet bij de makers gaan kijken en heb ik NL en Vlaams erop weten te zetten. NL klinkt beetje robotachtig maar wel goed.

Even een route plannen leert dat ie daadwerkelijk over de grens heen gaat en dat dit vlekkenloos gaat. Dus nu geen probleem meer om van NL naar D en naar B te reizen, of zelfs naar Au of Ch is geen probleem, en alle wegen zijn goed gedetaileerd te zien. Of je nou de Bratwursgatse in Oostenrijk moet hebben of de JP Blakelendestraat in Den Haag, no problem en zonder wissel van kaarten. (Was groot nadeel bij tomtom)

Ook heeft deze versie een Tracklog functie die ik bij TomTom al miste.
Kan ik tenminste zien waar ik heb uitgehangen en gereden met de motor.

Voor de rst heeft ie heel veel functies die ik nog niet ken.....maar ut belangrijkste is...hij werkt perfect, nu nog testen op de Motor.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gummi-Kuh

Citaat van: "FZ_Ron"

Even een route plannen leert dat ie daadwerkelijk over de grens heen gaat en dat dit vlekkenloos gaat. Dus nu geen probleem meer om van NL naar D en naar B te reizen, of zelfs naar Au of Ch is geen probleem, en alle wegen zijn goed gedetaileerd te zien. Of je nou de Bratwursgatse in Oostenrijk moet hebben of de JP Blakelendestraat in Den Haag, no problem en zonder wissel van kaarten. (Was groot nadeel bij tomtom)


Als je perse naadloos wilt navigeren met TomTom heb ik nog een Europamap voor jou welke vnl voor de Go-serie gebruikt wordt.Hij is 1.45 Gb groot wat betekent dat je een 2Gb SD-kaartje moet hebben.Dit heb ik niet dus ik heb het niet kunnen testen.

Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat TT-6 welke binnenkort gelanceerd wordt deze Europa-kaart van TT nog verder gecomprimeerd is(<1Gb).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Mounty

das goed nieuws..maare...bij Igo (wil het niet promoten of zo..) kun je de kaart zelf samenstellen...dwz: ik had eerst heel europa erop: 900+MB
daarna alleen de landen waar ik voorlopig toch niet kom gewist en blijft alleen D,B,Nl,Lxb,F,Au en Ch over...daardoor hou ik plaats genoeg over op het kaartje (1Gig) voor oa de kaarten Benelux en D voor TomTom.

Mischien dat dat bij TT6 ook mogelijk is...mooi zelf je kaart samenstellen en de rest weglaten..

We wachten af. (das weer ut fijne van een PDA, in 10 minuten heb je een ander softwarepakket erop..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Is zo'n PDA waterdicht? Of kun je er een behuizing omheen zetten?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Nee is niet waterdicht maar er is wel een "otterbox" voor te krijgen zodat ie wel tegen de regen kan.. Hier ie de TT rider in het voordeel, maar ik rij niet als het regent.. :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Is zo'n PDA waterdicht? Of kun je er een behuizing omheen zetten?


:) En een goede plastic zak doet wonderen. :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Herr Tod"Is zo'n PDA waterdicht? Of kun je er een behuizing omheen zetten?


:) En een goede plastic zak doet wonderen. :shock:

gewoon alles afkitten.... :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

waterdichte tanktas  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gummi-Kuh

URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Mounty

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "FZ_Ron"

Even een route plannen leert dat ie daadwerkelijk over de grens heen gaat en dat dit vlekkenloos gaat. Dus nu geen probleem meer om van NL naar D en naar B te reizen, of zelfs naar Au of Ch is geen probleem, en alle wegen zijn goed gedetaileerd te zien. Of je nou de Bratwursgatse in Oostenrijk moet hebben of de JP Blakelendestraat in Den Haag, no problem en zonder wissel van kaarten. (Was groot nadeel bij tomtom)


Als je perse naadloos wilt navigeren met TomTom heb ik nog een Europamap voor jou welke vnl voor de Go-serie gebruikt wordt.Hij is 1.45 Gb groot wat betekent dat je een 2Gb SD-kaartje moet hebben.Dit heb ik niet dus ik heb het niet kunnen testen.

Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat TT-6 welke binnenkort gelanceerd wordt deze Europa-kaart van TT nog verder gecomprimeerd is(<1Gb).

Kan ik die op DVD krijgen ?...SD kan ik wel ff halen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Karin"Weet dat de Garmin waterdicht is en shockproof. En dat zijn al 2 eigenschappen die op de motor wel belangrijk zijn.  :wink:

Welk type is waterdicht ? Ik heb dit nagevraagd en wordt dus niet gegarandeerd door de dealers
Daarbij komt dat je alle accesoires voor op de motor los erbij moet kopen bij Garmin.
De Tomtom rider is op dit moment het enige systeem dat speciaal gemaakt is voor op de motor. De rest zijn bestaande systemen met wat hulpmiddelen voor gebruik op de motor.

QuattroFrits

Ik heb een conversieprogramma gevonden waar je heel veel mee kunt omzetten voor bv. tomtom, destinator, garmin enz.

Ik heb reeds een file ermee geconverteerd, of hij werkt weet ik nog niet want daar moet ik eerst mee experimenteren en weten waar ik dat gebeuren moet zetten op mijn pda.

Wie het programma wil hebben, mail mij jou e-mail adres en ik stuur het wel, het is 1,8 Mb groot.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Of zelf te downloaden.
Wel eerst even de sponsorsite aanklikken, daarna terug en kun je em downloaden.
http://www.poiedit.com/downloads.htm
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

thanks..
(had m in 5 seconden al binnen...)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009