HET DOMME GROTE MENSEN TOPIC

Gestart door DeWitte, 21 januari, 2006, 14:46:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Dat heeft ie op 3FM gehoord :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Ik zeg er niks tegen, leg het gewoon op de band :rofl:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

waarom gebruikt bmw cardanassen voorzien van torsiedempers, die dus stuk kunnen gaan :? argumentatie van BMW is om trillingen/schokken daar op te vangen en zodoende de aandrijving en/of de versnellingsbak minder snel "schade" kunnen oplopen en dus te "sparen" en Honda of Yamaha niet??zij gebruiken " starre" assen. Oftwel hoe hebben zij dit "opgelost" ??

iemand :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

misschien in het wiel? zoals bij ketting aangedreven vehikels? Of ze hebben gewoon een betere versnellingsbak :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

d'r Blieje

Bij auto's uit het verre ooste, Japan, Koera etc. zit er op de portierstijlen een plastic blokje. Dit vind je op geen enkele Europese karros.



Hoe heet dit ding en waar is 't voor? En waarom "hoeft" 't dan bij een Europese wagel niet...
Blieve lache...8)

The Dominator

Citaat van: "d'r Blieje"Bij auto's uit het verre ooste, Japan, Koera etc. zit er op de portierstijlen een plastic blokje. Dit vind je op geen enkele Europese karros.



Hoe heet dit ding en waar is 't voor? En waarom "hoeft" 't dan bij een Europese wagel niet...

is een voorkomdatderuitnaastdesponninggaatblokje.....  dit om een evt afwijking van de ruit bij het sluiten te corrigeren......

(sow, komt er nog goed uit en dat na een flesje rode wijn)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

d'r Blieje

Neuh, blokje komt aan de onderkant niet eens aan het glas, staat zelf wat vrij van de rubber. Dan zou je al met geweld het glas naar buiten moeten drukken! En waarschijnlijk stopt je raam dan al op de rubber, de hele schuine kant, voordat je het blokje kunt raken...



Maar stel, alleen stel, dat het zo zou zijn, waarom hebben de Europese wagels dit niet nodig?
Blieve lache...8)

@Nippon

Citaat van: "d'r Blieje"Neuh, blokje komt aan de onderkant niet eens aan het glas, staat zelf wat vrij van de rubber. Dan zou je al met geweld het glas naar buiten moeten drukken! En waarschijnlijk stopt je raam dan al op de rubber, de hele schuine kant, voordat je het blokje kunt raken...



Maar stel, alleen stel, dat het zo zou zijn, waarom hebben de Europese wagels dit niet nodig?



probeer maar eens je ramen te sluiten bij een snelheid van 180km/u  :shock:

volgens mij is dit alleen bij koekblikken waar de ramen diagonaal sluiten
zeg maar over de langste afstand