11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"BTW:

wat kost dat pocketbiken eigenlijk ?

Ik meen dat Ndagh het had over een pleuro of 17,-  :wink: en of dat nou per sessie is of voor beide sessie's: sla je me dood :?

NDAGH??????............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Ik dacht tot het 15€ was per sessie.

Als jullie komen van de grens moeten jullie afrit 29 nemen dit is de afrit ( Dit is afrit Houthalen Helchteren / Zonhoven / Hasselt / Eindhoven )
Op het einde van de afrit rijden jullie naar rechts.
Dan zien jullie aan de linkerkant een carpool parking. Daar zal ik op jullie wachten en jullie begeleiden naar de plaats waar het pocket biken plaats vindt.

DeWitte

Citaat van: "ndagh"Daar zal ik op jullie wachten

hoe ben je te herkennen?? :? draag je een witte anjer  ?? :wink:


geintje; Dankjewel Gert :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Als het niet regent sta ik langs de auto en anders een aantal autos met nederlandse nummerplaten valt op en kan ik nog altijd even uit de auto stappen.

Herr Tod

Moeten we onze eigen helm meenemen? En handschoenen?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


ndagh

Dat is zeker aan te raden.
Zo krijg je niet een helm die riekt naar het zweet van andere mensen.
Je eigen handschoenen zijn beter dan de werkhandschoenen die daar te krijgen zijn.

DeWitte

moet het een integraalhelm zijn of mag een jethelm ook??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Moeten we onze eigen helm meenemen? En handschoenen?

Sterker nog. Ik neem eigen laarzen, pak, handschoenen en helm mee. Je kunt ook met materiaal (kniebeschermers en helm) van hun rijden, maar ik zit er toch een stuk lekkerder op met volle bescherming. Ik ga dan ook voor winst... :yes6rs:

ndagh

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of een jethelm ook mag maar een integraal helm geeft geen enkel probleem.

Hakinnen

neem een overal en (luca's)  kniebeschermers mee maar denk dat ik ook maar het motorpak meeneem..zie wel.

moe wel da pak es ff in de schuur gaan zoeken.

verder gewoon een intregaalhelmpke en handschoenen.

ben benieuwd..op die kleine fietskes

edit:


yep. ga me pak zoeken..kan ik tenminste nog es ouderwets ne vette crash maken

trouwens bakkertje...

aangezien je toch hier langs komt...rijden we samen?

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"

trouwens bakkertje...

aangezien je toch hier langs komt...rijden we samen?

Gezellie.. 8)

PB maar ff je intieme gegevens, dan pik ik je rond 16.30 op.

Herr Tod

Ik neem mijn oude helm mee, mijn oude handschoenen en mn motorlaarzen. Ik ga echt niet mn pak 'vercrashen'... want dat gebeurd toch :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Ik neem mijn oude helm mee, mijn oude handschoenen en mn motorlaarzen. Ik ga echt niet mn pak 'vercrashen'... want dat gebeurd toch :lol:

Zou idd zonde zijn. Ik heb een oud pak hiervoor. Tot vanavond.

DeWitte

DUS; Trefpunt grensovergang stein / maasmechelen 17:00 (incl limburgs kwartiertje) op de parkeerplaats en niet op de vluchtstrook oid estebleef :wink:

Ndagh (Gert) zal ons aan bij car-poolplaats (nabij afrit 29 Helchterhoef) opwachten en voorrijden naar de Hal.

Pocketbiken Hasselt  18:00uur !

-Hakinnen
-Hakinnen Jr.
-Herr Tod
-R-yen
-BusaBerke
-Rookie
-Whom Bom?? studieuurtje??
-Ndagh
-Liekje
-Ms Triumph
-Gieskes
-Bakkertjedeeg
-Ms Triumph
-Dwars (pieng in der poekel :cry: , kom wel maar of ik rij valt nu nog ff te bezien)

supporters: Karz (ACTION TEAM fotograaf :lol: ) Karin, Gieskes jr?, Quatro Frits, Joepie 1958?, Standuc??  8)

niemand vergeten hoop ik.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"DUS; Trefpunt grensovergang stein / maasmechelen 17:00 (incl limburgs kwartiertje) op de parkeerplaats en niet op de vluchtstrook oid estebleef :wink:

Ndagh (Gert) zal ons aan bij car-poolplaats (nabij afrit 29 Helchterhoef) opwachten en voorrijden naar de Hal.

Pocketbiken Hasselt  18:00uur !

-Hakinnen
-Hakinnen Jr.
-Herr Tod
-R-yen
-BusaBerke
-Rookie
-Whom Bom?? studieuurtje??
-Ndagh
-Liekje
-Ms Triumph
-Gieskes
-Bakkertjedeeg
-Ms Triumph
-Dwars (pieng in der poekel :cry: , kom wel maar of ik rij valt nu nog ff te bezien)

supporters: Karz (ACTION TEAM fotograaf :lol: ) Karin, Gieskes jr?, Quatro Frits, Joepie 1958?, Standuc??  8)

niemand vergeten hoop ik.

Strak gepland!!

Aangezien ik Jr ook meeneem zal ik wel ff moeten kijken of ik zelf kan rijden....
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R