11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Ik bevestig :!:

Maar dat trefpunt, is dat niet wat onhandig gekozen?
Ik bedoel: weekend, happymeal met de kids, die parkeerplaats staat daar altijd tot over de oren vol.
misschien een ander trefpunt kiezen :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ik bevestig :!:

Maar dat trefpunt, is dat niet wat onhandig gekozen?
Ik bedoel: weekend, happymeal met de kids, die parkeerplaats staat daar altijd tot over de oren vol.
misschien een ander trefpunt kiezen :?:

bijvoorbeeld? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

parkeerplaats VanderValk? ligt ook een grote parkeerplaats aan de overzijde.? en net zo kort bij de autoweg!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

owkeej! (we kunnen ook bij de grensovergang afspreken )
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"owkeej! (we kunnen ook bij de grensovergang afspreken )

strak plan  :!: :wink: de grensovergang dus? staan we gelijk met de neus in de juiste richting 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

das grensovergang stein / maasmechelen..mooi!  lekker dichtbij voor mij.

Hakki Jr gaat niet rijden denk ik..denk wel dat ie wellicht ff meekomt..

Moet ik alleen dus de "eer der hakki's " hooghouden..pff...wordt ne harde dobber dan...

moet trouwens mijn motorpak maar eens gaan opzoeken..
hakki heeft al maanden geen meter gereden :oops:

Hakinnen

tralalala.....

Pff..Ben hier al zwaar in training...

net ff een sprintje naar de keuken getrokken...doe ik normaal nooit..

ben in bloedvorm nu,  zet de bandenwarmers maar vast aan.. :mrgreen:

wordt wel weer lachen denk ik..

:wink:

Edit:  zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

en anders ik wel .........  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

BTW:

wat is de dresscode bij zo'n pocketbike-meeting?

Spijkerbroek + strap-on kneesliders ?
Of helemaal in het leer ?  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

ndagh

Je kan kiezen.
Ofwel neem je je eigen motorpak of je kan ook in spijkerbroek met daar geleende overal en sliders gaan.

Voor het schoeisel:
De meeste personen rijden daar met oude sportschoenen.
Ik persoonlijk verkies de stevigheid van motolaarzen.
Dit voor eventuele kwetsures te voorkomen.

Herr Tod

Citaat van: "Hakinnen"Edit:  zie net dat Herr Tod ook meegaat...heb hier nog ne 2006 Yoshimura poster / kalender liggen..wilt ge die hebben? neem ik die wel mee...

Graag :thumbsup: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

:lol: Maar nu even sereneus, wordt er met het koekblik gereden of alleen met de brommert. :?:
:x Als er gepekeld is ga ik echt niet met de brommert, de velgen zijn al door die zooi vergald en het hoeft niet erger :x .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Maar nu even sereneus, wordt er met het koekblik gereden of alleen met de brommert. :?:
:x Als er gepekeld is ga ik echt niet met de brommert, de velgen zijn al door die zooi vergald en het hoeft niet erger :x .

Ligt er net aan Frits; staat iedereen vrij imo  8)  je mag iig niet met de auto op het pocketbike-circuitje lijkt me zo :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"je mag iig niet met de auto op het pocketbike-circuitje lijkt me zo :mrgreen:

:cry: Shit, had ik toch wel willen proberen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Ik kom met de auto.....weet ik nu al zeker  :wink: