Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ken der ook wel, maar idd nooit in het leer, die maat maken ze niet  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

tja..dan heb je wel een hele koe op de motor.... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Even alle gekheid op een stokje, dik of dun, groot of klein, wit, geel of zwart, wat maakt het uit.
Het gaat erom dat je plezier aan je motor beleefd.
Denk wat dat betreft dat het niet veel uitmaakt of je een textiel pak aanhebt of eentje van leer (en in welke maat) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Even alle gekheid op een stokje, dik of dun, groot of klein, wit, geel of zwart, wat maakt het uit.
Het gaat erom dat je plezier aan je motor beleefd.

:stupid:

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Even alle gekheid op een stokje, dik of dun, groot of klein, wit, geel of zwart, wat maakt het uit.
Het gaat erom dat je plezier aan je motor beleefd.
Denk wat dat betreft dat het niet veel uitmaakt of je een textiel pak aanhebt of eentje van leer (en in welke maat) :wink:

jep...das helemaal waar... :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"en in welke maat :wink:


ligt eraan..... wat voor bike je hebt, ik denk niet dat n rs 125 oid maatje 60 leuk gaat vinden  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Kwam net een leuke site tegen van een vrouwelijke motorrijdster uit het zuiden. Zij is erg reislustig en heeft met name ook een zwaar motorongeluk gehad op een GS.
http://www.sylviastuurman.nl/dutch.php

Herr Tod

Ik vroeg me vorig jaar al af waar die kruisjes van waren op die weg :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Ik vroeg me vorig jaar al af waar die kruisjes van waren op die weg :shock:

:rofl: Misschien wel inlegkruisjes, alleen de inleg is al weggereden. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ik had het verhaal ook al eens gelezen :? is hier vlakbij gebeurd
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

vanavond heb ik eens zitten googlen
(ja ik had niks beters te doen) :oops:
wilde wel eens kijken of er ook info specifiek voor en over de motorrijdende vrouw te vinden is.
Moet melden dat er zeer weinig te vinden is.
Enige waar je bij uitkomt is een handjevol vrouwenclubjes, waar je het sterke vermoeden bij krijgt dat 80% lesbisch is.
veel meer is er niet.
Op de sites van kledingmerken, kan je wat jasjes en broekjes bekijken, maar dat is het.
Ik zocht meer naar info over wat vrouwen nou specifiek interreseert mbt motorijden.
Noppes. alleen van die verhalen van: Hoi ik ben Truus, en ik rij motor omdat mij dat zo'n gevoel van vrijheid geeft. :shock:
Maar waarom geeft je dat dan zo'n gevoel, wat beweegt je...
tsja dames, we zullen ermee moeten leven dat we een minderheid zijn :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.


B-Witch

ja als je internationaal gaat zoeken, maar ik heb op nederlandse sites gezocht. :wink:
Racing girl ed, die sites kende ik al hoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"ja als je internationaal gaat zoeken, maar ik heb op nederlandse sites gezocht. :wink:

Klopt, dan vind je helaas weinig.

R-yen

Al eens op http://www.teamsuzuki.nl gekeken? De site van Aad en Katja.