Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door stin benzin, 06 februari, 2006, 23:37:56

Vorige topic - Volgende topic

stin benzin

Hallo,

Ik heb me hier al eens een keertje aangemeld maar nooit eigenlijk echt gepost. Meer meegelezen :)

Nu toch maar eens wat zeggen dan. Momenteel heb ik nog een 25 kw rijbewijs en heb ik een zwarte/paarse zxr400.

In Jan. heb ik mijn nieuwe motor al gekocht. Een fzr600 uit '91. Deze dezelfde dag nog voor een gedeelte gestript en alle onderdelen te koop gezet (tankcover na)

Deze ga ik (proberen te) verbouwen. Ik heb streetfighters altijd al erg leuk gevonden en nu ga ik het dan toch eens zelf proberen. Duitse streetfighters heb ik altijd al mooi gevonden met name de hoge achterkanten. Ik heb dus 2 achterkanten gekocht op ebay, maar eentje heb ik weer in de kast gelegd. Ik vond ze allebei erg mooi, dus die andere wordt gebruikt voor een andere (over een lange tijd :))

nummer 1

nummer 2

Voor de rest heb ik al een andere voorvork gekocht (zx7r met Öhlins veren) en 6 zuiger remklauwen.

Deze moet nog alleen nog pas gemaakt worden, aangezien de as van het t-stuk 15 mm te kort was. Gelukkig heb ik hier een goedkoop adres voor gevonden in Rotterdam, dus binnenkort stuur ik daar een pakketje naartoe met het oude en nieuwe t-stuk erin en dan wordt het pas gemaakt met behoud van de huidige lagers (hoef ik die tenminste niet nieuw te laten maken)

Ook heb ik 2 laser x-treme dempers gekocht van een cbr600r. Ik moet alleen kijken of ik ze nu onder de motor ga hangen of dat het aan iedere kant een highmount wordt. (dit had ik namelijk gezien in een fighterblad)

Dat was het zover even. Op het moment ben ik bezig met het polijsten van de bochten, maar heb toch maar besloten dat deze eruit gaan. Dus even af polijsten en erna maar verkopen.

Hier had ik maar eentje even snel gedaan om te kijken hoe het resultaat was. Aangezien ik die dag maar schuurpapier had tot 400, ben ik vandaag tot 1200 gaan halen. Dus nu glimt die nog wat harder (jammer dat hij toch weer _te_ snel gaat roesten, vandaar dat ik hem weg ga doe)

WhomBom

soow.. t ziet er leuk uit allemaal... maar over die uitlaat, er bestaat ook hittebestendige blanke lak, misschien een idd.

owjaa, btw, welkom @ M F L
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

stin benzin

Dankjewel

Ja, er bestaat blanke lak van motip. Maar ik had dus gehoord van mensen die dat al eens erop gespoten hadden dat het toch na verloop van tijd gaat bladeren.

Ook heb ik wat tips gekregen om te kijken naar de bochten van een fzr400 (maarja die zijn van hetzelfde materiaal) die schijnen iig dus mooier te lopen dan deze.

Maargoed hoop dat ik eens een aantal mooie bochten tegenkom op internet.

belsj

paar lagen spuiten en dan kwartier laten draaien zodat de verf kan inbakken

van het weekend ga ik me bochtenset ook eens onder handen nemen

stin benzin

Zolang ik geen andere bochten heb, ga ik dat denk ik wel doen.
Maarja als iemand mooie bochten tegenkomt, mag die me dat altijd wel zeggen :)

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

welkom :cool:

Succes met je project en houdt ons op de hoogte ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

idd Welkom  8)  en leuk project :wink: keep us posted :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Welkom, Stin!

Interessant project!
Als je de info en foto's betreffende het project in een topic onder het hoofdstuk "posers" plaatst, krijgt het wellicht de juiste aandacht.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Schmetzke

Citaat van: "belsj"paar lagen spuiten en dan kwartier laten draaien zodat de verf kan inbakken

van het weekend ga ik me bochtenset ook eens onder handen nemen

Gewoon een titanium bochtensetje dronder... Roest niet en kleurt mooi blauw als je genoeg gas geeft  :lol:  8)

Enneuh... Have fun hier  :wink:

Karin

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Hartelijk welkom met je leuke project  :lol:
Als je mooie bochten zoekt, ga dan eens op het circuitje kijken, daar liggen heeeele mooie bochten :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.