Hoofdmenu

BMW K1200ST

Gestart door Hakinnen, 28 februari, 2006, 12:58:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

BMW K1200ST 2006

Alé, iemand een foto voor me van die beemer?
moet ff weten hoe die eruit ziet en vind zo gauw niks

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Zit ie hier misschien bij ?

http://www.schansmotoren.nl/showfilm.php?width=1152&special=red&color=cc0000&categorieID=38#


Ja, da weet ik niet..weet niet hoe ie eruit ziet... :wink:

hakki heeft uit "betrouwbare bron.. :mrgreen:  " vernomen dat ie binnenkort met zo'n fietske op pad moet..

moet uiteraard ff weten hoe die eruit ziet he...weet ik of ik mijn helm moet intapen zodat "ze met niet herkennen"....... :mrgreen:  :mrgreen:  :wink:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"weet ik of ik mijn helm moet intapen zodat "ze met niet herkennen

vutje :wink:




deze dus

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"weet ik of ik mijn helm moet intapen zodat "ze met niet herkennen

vutje :wink:




deze dus

intapen dus  :rofl:  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"weet ik of ik mijn helm moet intapen zodat "ze met niet herkennen

vutje :wink:




deze dus


Da was maar é geintjuh na..

das dus de gekofferde uitvoering van de K1200S he?  die lopen wel lekker
Na,..moet dus kunnen, koffers gooi ik er wel vanaf en dan ziet het er al beter uit

Hakki Goes Beemer...  :oops:  8)

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"weet ik of ik mijn helm moet intapen zodat "ze met niet herkennen

vutje :wink:




deze dus


Da was maar é geintjuh na..

das dus de gekofferde uitvoering van de K1200S he?  die lopen wel lekker
Na,..moet dus kunnen, koffers gooi ik er wel vanaf en dan ziet het er al beter uit

Hakki Goes Beemer...  :oops:  8)

 :shutup:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Net de bevestiging gekregen.

Persintro op 20 Maart
Beemer K1200ST
en .....jawel..
GS1200A! :mrgreen:

u hoort van mij. :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"en .....jawel..
GS1200A! :mrgreen:

plasser :? wel ff showe komme wa :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"en .....jawel..
GS1200A! :mrgreen:

plasser :? wel ff showe komme wa :wink:

wel , da ga nie denk ik..

persintro's zijn altijd van te voren uitgezette routes.  moet dan waarschijnlijk met een groepje motorjourno's achter ne voorrijder aantuffen.

tis wel hier in de buurt en das mooi want dan kent Hakki het asfalt en de voorrijder van BMW lekker mooi niet... :twisted:  :roll:

Als ik er ff tussenuit kan piepen en we op eigen gelegenheid mogen raggen kom ik zeker ff langs me da fietske..

anders kom je maar ff stiekum tussen da groepke rijden, de voorrijder een beetje opjutten..GAAAAAAAAAAAAAAAAS ! GS1200 krijgt klop van GS1150!  Hahaha... :wink:


wist overigens niet dat ze iets veranderd hebben aan de GS1200?

hakki gaat zeker en vast zijn KTM petje meenemen  :shutup:  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"anders kom je maar ff stiekum tussen da groepke rijden, de voorrijder een beetje opjutten..GAAAAAAAAAAAAAAAAS ! GS1200 krijgt klop van GS1150!  Hahaha... :wink:

Zoiets zou ik nooit doen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"anders kom je maar ff stiekum tussen da groepke rijden, de voorrijder een beetje opjutten..GAAAAAAAAAAAAAAAAS ! GS1200 krijgt klop van GS1150!  Hahaha... :wink:

Zoiets zou ik nooit doen :mrgreen:

da weet ik, daarom vertrouw ik het jouw ook toe.. :wink:

Hakinnen

deal off

heb geen tijd ervoor , vanalles tussengekomen weer.. moet voorvorkskes doen die klaar moeten

dus ga niet met die beemers op pad maandag

Iemand anders van freaks gaat in mijn plaats..


jammer wel eigenlijk maar het zij zo :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"deal off

heb geen tijd ervoor , vanalles tussengekomen weer.. moet voorvorkskes doen die klaar moeten

dus ga niet met die beemers op pad maandag

Iemand anders van freaks gaat in mijn plaats..


jammer wel eigenlijk maar het zij zo :wink:

chicken :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Hakinnen"deal off

heb geen tijd ervoor , vanalles tussengekomen weer.. moet voorvorkskes doen die klaar moeten

dus ga niet met die beemers op pad maandag

Iemand anders van freaks gaat in mijn plaats..


jammer wel eigenlijk maar het zij zo :wink:

Je bent weer bij freaks ofwat ?  Offe even uithelpen zeg maar ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.