Wie heeft er hier de broek aan??

Gestart door DeWitte, 04 maart, 2006, 19:27:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ben me aan het orienteren voor een nieuwe motorbroek: deze moet liefst voldoen aan de volgende specs:

-100% waterdicht (geen geklooi meer met extra regenbroek)
-bescherming (knie/dij)
-ademend/luchtig in de zomer dus :wink:
-lekker zitten/comfortabel

het liefst ook;
-warm / in de herfst-winter (uitneembare voering??)

wie heeft er tips?? oftewel wie heeft er hier die broek al aan?? :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Zo ongeveer elke textiel broek van een fatsoenlijk merk voldoet aan jou eisen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon


QuattroFrits

Als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, is er heel veel te koop.
Op 23 april 2006 is nog een beurs in Glanerbrook in Geleen, daar kun je er weer genoeg kopen met meestal een leuke korting.

Ik heb al jaren een complete set (jas en broek) van Lookwell, deze is 100% waterdicht en winddicht (destijds bijna 1000 gulden).
Deze gebruik ik alleen in de winter en de broek is zo warm dat er verder geen :roll: broek onder hoeft, maar niet iedereen is zo heetgebakerd als ik. :wink:

Dus tot 23 april op de beurs.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Ik had op de motorbeurs eentje van EVO (lution) gescoord.

Ik heb 'm inmiddels al getest in de regen (vorige week)  en de sneeuw (gisteren) , hij doet het super!

Lekker warm, goede pasvorm , voorzien van protectie, voldoende zakken en uitneembare voering en ziet er niet uit als een hobbezak.

Adviesprijs 140 Euri.

Je mag 'm eens passen (als je durft)  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gummi-Kuh

Of kijk eens bij Nameless te Aken op de Julicherstrasse 13, merkkleding tegen zeer sterk gereduceerde prijzen...
(Dochterbedrijf van Louis, alle restpartijen gaan hier naar toe!).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

belsj

of gewoon naar de motoshop, als ze nog stukken hebben die uitlopend in de collectie zijn krijg je eentje tegen een zeer nette prijs.

Busaberke

Citaat van: "Gummi-Kuh"Of kijk eens bij Nameless te Aken op de Julicherstrasse 13, merkkleding tegen zeer sterk gereduceerde prijzen...
(Dochterbedrijf van Louis, alle restpartijen gaan hier naar toe!).

Restpartijen van Louis?  :shock:  (da's toch zoiets als schotelwater van Oranjeboom bier ............)

Dan is het toch 2x niks, of vergis ik mij?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009