Hoofdmenu

Motordream 26 maart 2006

Gestart door Mounty, 12 maart, 2006, 11:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Joepie1958

Ik was ook in Landgraaf :shock:
Maar ik was aan de goede kant, daar waar de trial motortjes aan het rijden waren :lol:
(wij met de 4x4's) 8)
Het weer was weer heerlijk. :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Ik was vanmiddag even bij Rosa motoren, die staat er morgen ook.
Hij is nu ook dealer van de Husqvarna Supermotards , die staan  morgen ook op de beurs, wellicht interessant voor Smetzke.
Ik denk dat ik wel even ga kijken maar dan wel vroeg om een uur of elf.

Die heb ik al in levende lijven gezien bij Ludo op de zaak  :wink:
Zodra ie een beetje is ingelopen zou ik hem eens aan de tand mogen voelen... ik zal wel verslag uitbrengen hehehe

Had hij de 610 ook al staan? Die zou als het goed is op het laatste nippertje zijn binnen gekomen...

Niks voor jou trouwens, zo'n Husq?

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"
En ik heb ff staan te kwijlen bij de Suzuki GSR :mrgreen:

Hij is mooi he? Ben het geheel met je eens.  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "Dwars"edit onderstaande mail heeft de organisatie van mij net gehad :evil:
Citeergeachte organisatie,

In mijn 22 jarige "carrière" als motorrijder heb ik vandaag de meest knullige motorbeurs aller tijden bezocht. Een wansmakelijke schertsvertoning waarbij zelf de dame die beschilderd werd te lelijk was om met een tang aan te pakken. Mijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.

Ongehoord dat u voor de door u georganiseerde motordream vandaag in Landgraaf 5 euro per volwassene bezoeker durft te vragen als entree. Per omgaande vorder ik dan ook mijn entreegelden voor mij en mijn vrouw van € 10,- totaal terug. U treft mij in een goede bui anders zou ik zelfs de gemaakte benzinekosten opeisen. Bedrag groot € 10,- dus over te schrijven tnv. *******op rabobank nr *******.  

Met vriendelijke groet,

dit is het antwoord van de organisatie :?

CiteerGeachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het vertellen van uw menig. Ook al is het helaas niet de mening die voor ons het leukste is om te horen. Wij nemen hem mee in de enquette die wij gehouden hebben. Deze beurs bestaat al 6 jaar en is sinds 2 jaar in handen van ons. Helaas slagen wij er niet in het net zo;n groot succes te maken als de jaren voordat wij het overnamen. Graag zou ik het op reis stellen als u misschien u mening zou willen uitleggen in, wat u miste? Waarom het minder was volgens u dan andere jaren? Wij gaan daar serieus mee aan de slag. Wij hebben 150 vragen lijsten uitgedeeld vandaag waarbij deze vragen ook aan andere gevraagd word. Samen willen wij er een mooi evenement van maken. Ik neem aan dat u wel begrijpt dat wij er geen euro aan verdienen aan dit evenement. Wij werken puur uit hobbie om hier iets moois van te maken. (wij zijn ook geen bedrijf maar een stichting)

In afwachting van uw reactie,\
Alvast bedankt,

ff goed nadenken over een " passend" antwoord :mrgreen: (suggesties?? :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Ik was vanmiddag even bij Rosa motoren, die staat er morgen ook.
Hij is nu ook dealer van de Husqvarna Supermotards , die staan  morgen ook op de beurs, wellicht interessant voor Smetzke.
Ik denk dat ik wel even ga kijken maar dan wel vroeg om een uur of elf.

Die heb ik al in levende lijven gezien bij Ludo op de zaak  :wink:
Zodra ie een beetje is ingelopen zou ik hem eens aan de tand mogen voelen... ik zal wel verslag uitbrengen hehehe

Had hij de 610 ook al staan? Die zou als het goed is op het laatste nippertje zijn binnen gekomen...

Niks voor jou trouwens, zo'n Husq?

Volgens mij heb ik die wel gezien, is inderdaad leuk speelgoed.

Joepie1958

@Dwars
Hoe het antwoord ook zal luiden, graag in correct Nederlands :lol:
Citeerde enquette
Citeerhet op reis stellen
Citeerwaarbij deze vragen ook aan andere gevraagd word
CiteerWij werken puur uit hobbie
Nou is mijn Nederlands zeker ook niet altijd correct, maar dit is toch wel Steenkoolhuillands :oops:
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Mijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.

Ik lig dubbel  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Rookie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Dwars"edit onderstaande mail heeft de organisatie van mij net gehad :evil:

In mijn 22 jarige "carrière" als motorrijder heb ik vandaag de meest knullige motorbeurs aller tijden bezocht. Een wansmakelijke schertsvertoning waarbij zelf de dame die beschilderd werd te lelijk was om met een tang aan te pakken. Mijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.

Ongehoord dat u voor de door u georganiseerde motordream vandaag in Landgraaf 5 euro per volwassene bezoeker durft te vragen als entree. Per omgaande vorder ik dan ook mijn entreegelden voor mij en mijn vrouw van € 10,- totaal terug. U treft mij in een goede bui anders zou ik zelfs de gemaakte benzinekosten opeisen. Bedrag groot € 10,- dus over te schrijven tnv. *******op rabobank nr *******.  

Met vriendelijke groet,

Bedankt voor het vertellen van uw menig. Ook al is het helaas niet de mening die voor ons het leukste is om te horen. Wij nemen hem mee in de enquette die wij gehouden hebben. Deze beurs bestaat al 6 jaar en is sinds 2 jaar in handen van ons. Helaas slagen wij er niet in het net zo;n groot succes te maken als de jaren voordat wij het overnamen. Graag zou ik het op reis stellen als u misschien u mening zou willen uitleggen in, wat u miste? Waarom het minder was volgens u dan andere jaren? Wij gaan daar serieus mee aan de slag. Wij hebben 150 vragen lijsten uitgedeeld vandaag waarbij deze vragen ook aan andere gevraagd word. Samen willen wij er een mooi evenement van maken. Ik neem aan dat u wel begrijpt dat wij er geen euro aan verdienen aan dit evenement. Wij werken puur uit hobbie om hier iets moois van te maken. (wij zijn ook geen bedrijf maar een stichting)

Alvast bedankt,

Haha,

Toen ik van mijn kater was bijgekomen dacht ik dat ik iets gemist had. Ze hebben wel het lef gehad om een antwoord terug te sturen. Misschien moet je ze volgend jaar maar helpen organiseren.

Busaberke

Citaat van: "Dwars":stupid: 3x nix is nog the understatement of the year :? wat een waardeloze vertoning; zelfs de bodypaint op dat lelijke miep was nix :?
iig me dochter heeft een roze miniscooter gezien die nou op haar verlanglijstje staat. Wellicht nog het hoogtepunt :twisted:

Wel nog QuatroFrits, Suzuki-girl (and family)en Schmetzke gezien :wink: en een deel kaartjes voor MFL bij de stand van motoshop Margraten gedeponeerd 8)

edit onderstaande mail heeft de organisatie van mij net gehad :evil:

Met vriendelijke groet,

Citaat van: "Busaberke"
ik vrees wel dat het weer zo'n 2x-nix beurs is als in Geleen ............  :?

:twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Dwars"

Met vriendelijke groet,

Alvast bedankt,

Geachte organisatie,

Wat ik van uw "beurs" vind heb ik reeds geventileerd. Weinig aan toe te voegen! Daarbij als zoals u beweerd u er niets aan verdient, zou ik er per direct mee stoppen. iig staat u dan E 10,- in de min aangezien ik van mijn vordering geen afstand doe.

Mijn bankgegevens zijn u bekend.

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

WhomBom

je kunt ook hun antwoord verbeteren met rood, en terugsturen....

enquete...hobby... kunnen ze daar al mee beginnen

:rofl:

maarre.. was het echt zo erg?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Het was toen ook al erg. Is nooit een goede beurs geweest, schandalig dat ze er nog geld voor vragen.

Joepie1958

CiteerMijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.
@Dwars, kun je daar niet een permanente tentoonstelling van maken, dan kom ik op die piano spelen en kunnen we ook nog recalcitrants opvoeren :rofl:  :rofl:
Of misschien kun je er een avonturenpark van maken, (wel je brommert aan de kant zetten) laat je ze eerst met de mountainbike door de pratsch baggere, dan op die damesfiets met boodschappenmandje friet halen, vervolgens een oefening pocketfietsen en ten slotte een skelterrace tegen de klok, dit alles onder mijn deskundige pianobegeleiding :lol:  :lol:  :lol:
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerMijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.
@Dwars, kun je daar niet een permanente tentoonstelling van maken, dan kom ik op die piano spelen en kunnen we ook nog recalcitrants opvoeren :rofl:  :rofl:
Of misschien kun je er een avonturenpark van maken, (wel je brommert aan de kant zetten) laat je ze eerst met de mountainbike door de pratsch baggere, dan op die damesfiets met boodschappenmandje friet halen, vervolgens een oefening pocketfietsen en ten slotte een skelterrace tegen de klok, dit alles onder mijn deskundige pianobegeleiding :lol:  :lol:  :lol:

als jij dan ook voor het bier zorgt (denk aan 3 vaten van 50 liter genoeg te hebben) regel ik de rest wel :lol: