de grote krijgt Dwars een bekeuring prijsvraag??

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2006, 16:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Geen boete imo... BMW rijders  onder elkaar... :mrgreen:

QuattroFrits

Geen boete denk ik.
Of ze moeten al een foto gemaakt hebben als bewijsmateriaal.
:oops: Of zou zoiets ook zonder foto kunnen :?:  :oops: .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Geen boete denk ik.
Of ze moeten al een foto gemaakt hebben als bewijsmateriaal.
:oops: Of zou zoiets ook zonder foto kunnen :?:  :oops: .

0 problemo idd :? helaas kunnen die mannen gewoon op kenteken bekeuren :? aan mij de bewijslast dat ik het dan niet geweest zou zijn (wet mulder oid) :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Dan zouden ze wel iedereen kunnen bekeuren waar ze een hekel aan hebben, of die dan een fout gemaakt heeft of niet. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Dan zouden ze wel iedereen kunnen bekeuren waar ze een hekel aan hebben, of die dan een fout gemaakt heeft of niet. :roll:

geloof me nix, maar dit echt wel :? helaas al div. keren meegemaakt  :guns: en geen spat tegen in te brengen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits"Geen boete denk ik.
Of ze moeten al een foto gemaakt hebben als bewijsmateriaal.
:oops: Of zou zoiets ook zonder foto kunnen :?:  :oops: .

0 problemo idd :? helaas kunnen die mannen gewoon op kenteken bekeuren :? aan mij de bewijslast dat ik het dan niet geweest zou zijn (wet mulder oid) :!:

maare...ik reed paar auto's achter hem en zag dat hij netjes op de weg bleef en niks raars deed...wrom de agenten mij niet gezien hebben ?? hadden het te druk met op dwars letten..toch ??

genoeg bewijslast ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

probeer het uit als je het niet gelooft :? sterker nog; ze mogen zelfs je snelheid schatten :evil: ech wel........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dus nogmaals, er is maar 1 optie, ....Dwars, gedraag je, ook op de openbare weg!!..... :mrgreen:


Niet dat het helpt.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"ze mogen zelfs je snelheid schatten :evil: ech wel........

Dat was ooit, maar dat mag nu gelukkig niet meer.
Maar als ze je willen neuken dan pakken ze je gewoon op "roekeloos rijgedrag" "gevaar voor medeweggebruikers" en dan mag je het verhaal even gaan vertellen tegen de rechter  :evil:

Richard K.

Citaat van: "Dwars"Nou, ikke weer :? in m'n "enthousiasme" de file ingehaald (over verdrijvingsvlak en doorgetrokken streep). Staan er bij de voorsorteervakken 2 pliessie-auto's achter elkaar. :roll:  :? ikke met supertramps "crime of the century" op de mp3 in de oren  :shutup: lekker de bandjes vd Beemer aan ut opwarmen, zeg maar :roll:

Volgens mij moet de poll worden uitgebreid  :shock:

2 pliessies en 2 overtredingen geeft 9 combinaties:

0 = geen boete
1 = 1 boete voor 1 overtreding van pliesie 1
2 = 1 boete voor 1 overtreding van pliesie 2
3 = 2 boetes voor 2 overtredingen van pliesie 1
4 = 2 boetes voor 2 overtredingen van pliesie 2

5 = 2 boetes: 1 boete voor 1 overtreding door pliesie 1 en 1 boete voor 1 overtreding door pliessie 2

6 = 3 boetes: 2 boetes voor 2 overtredingen van pliessie 1 en 1 boete voor 1 overtreding van pliessie 2

7 = 3 boetes: 2 boetes voor 2 overtredingen van pliessie 2 en 1 boete voor 1 overtreding van pliessie 2

8 = 4 boetes: 2 boetes voor 2 overtredingen van pliessie 1 en 2 boetes voor 2 overtredingen van pliessie 2.

tel uit je winst ......

hey ik was nooit zo goed in kansberekening!  :roll:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"ze mogen zelfs je snelheid schatten :evil: ech wel........

Dat was ooit, maar dat mag nu gelukkig niet meer.
Maar als ze je willen neuken dan pakken ze je gewoon op "roekeloos rijgedrag" "gevaar voor medeweggebruikers" en dan mag je het verhaal even gaan vertellen tegen de rechter  :evil:

artikel 5  :x    wou zon over-enthousiaste motor wout mij ook es mee aan de kleren gaan  :evil:   En das echt een lelijke, dat artikel 5, Als een agent vind dat jij iets doet dat weggebruikers in gevaar brengt, smeert hij je een artikel 5 aan, en moet je voorkomen (Als jij op je stoepje zit met je nieuwe zaklamp te spelen, om maar eens een dom voorbeeld te noemen, en de agent vind dat gevaarlijk, mag je voorkomen)

Maar over de boete; Dwars gaat vrijuit  8)   hoop ik voor hem  :?

gelukkig kunnen ze je rijbewijs niet afpakken op alleen het kenteken, dus als je geflitst wordt met 110 in de bebouwde kom, gewoon zeggen dat jij het niet was (is getest, je rijbewijs mag je houden, maar de boete moet je wel betalen, hoe krom is dat :? )  Mijn heilig plan is dus, als ik ergens rijbewijs-kwijt style rij, stop ik niet voor n wout met een lasergun  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


PatSpinner

Ik ga voor het etentje : 160 EURO boete!!!

edit : Ik denk dat je er niets van hoort, maar ik zet in op de 160 euro!
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Busaberke

180 Euro (en ik wil naar "mijn" Italiaans restaurant!) $$$$$$$$$
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

De prijs die ervoor staat is 200 euro kan ik uit  recente ervaring vertellen.
En wat betreft die agenten op weg naar huis, die bij mij was ook op weg naar huis s'morgens om 7 uur in zijn prive auto en jawel hoor  toch de hoofdprijs.

Dus als ze consequent zijn, krijg je een boete van 200 euro per acceptgiro
thuis gestuurd. Als het zo is betaal ik mijn eigen eten wel!