de grote krijgt Dwars een bekeuring prijsvraag??

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2006, 16:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"180 Euro (en ik wil naar "mijn" Italiaans restaurant!) $$$$$$$$$

kun jij met mes en vork tegelijk eten dan?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Citaat van: "Desmo-devil"De prijs die ervoor staat is 200 euro kan ik uit  recente ervaring vertellen.
En wat betreft die agenten op weg naar huis, die bij mij was ook op weg naar huis s'morgens om 7 uur in zijn prive auto en jawel hoor  toch de hoofdprijs.

Dus als ze consequent zijn, krijg je een boete van 200 euro per acceptgiro
thuis gestuurd. Als het zo is betaal ik mijn eigen eten wel!

Daar rijd er in Roermond ook zo'n eentje van rond. Ik weet niet wat met die man is maar in prive tijd zit die nog achter je aan om je een proces te schrijven. Wat ik wel weet/wist is dat die in een mint groene passat(weet niet of die nu nog steeds heeft :( ) rondt rijdt/reed

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Dus als ze consequent zijn, krijg je een boete van 200 euro per acceptgiro thuis gestuurd. Als het zo is betaal ik mijn eigen eten wel!

Ok als jij niet wil, :wink:  dan neem ik jouw vrouw wel mee om een vorkje te prikken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
artikel 5  :x    wou zon over-enthousiaste motor wout mij ook es mee aan de kleren gaan  :evil:   En das echt een lelijke, dat artikel 5, Als een agent vind dat jij iets doet dat weggebruikers in gevaar brengt, smeert hij je een artikel 5 aan, en moet je voorkomen (Als jij op je stoepje zit met je nieuwe zaklamp te spelen, om maar eens een dom voorbeeld te noemen, en de agent vind dat gevaarlijk, mag je voorkomen)

Precies... Wheely's, stoppies, en zelfs knee-downen kan je een Art. 5 opleveren...  :cry:
Hoe was dat met jou toen afgelopen eigenlijk? Voor moeten komen?
Ik is vergeten  :oops:

WhomBom

nee, gelukkig niet  :twisted:   volgens mij was de wout in kwestie al tevreden dat hij me een boete voor kale voorband aan had kunnen smeren  :?  of, hij had zelf door dat hij dan voor lul stond bij de rechter; "hij kwam me tegemoet, en zelf reed ik mooi 50, en toen heb ik geschat dat ie zeker 80 reed"  Kan ie goed schatten, ik kan nog niet eens schatten als ik zelf stil sta  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Is toch algemeen bekend gemaakt dat indien wouten in hun prive tijd wat zien wat volgens hun niet kan, dat ze hun bonnenboekje te voorschijn mogen halen,
Zo halen ze bij de pliessie de qouta, en laten ze de burger denken dat er meer blauw op straat is ook al zie je ze niet...

Dus een overijverige kontenkruipende wout, die wil scoren met aantal gemaakte prentjes, en een wit voetje bij zijn baas wil halen, gaat geheid op zondag es ff lekker bonnen schrijven, in plaats moeder de vrouw de vot uit te hangen. :evil:  :evil:
:guns:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Ik hoor weinig bedragen?? denk eraan degene die er het dichts bij zit wint :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie


May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nog steeds nix gehoord of gezien :mrgreen: binnenkort maar de namen van degenen die me goed gezind waren in een hoge hoed :wink: om het eerlijk te maken laat ik mijn dochtertje de winnaar trekken :P

of mot ik een notaris bellen ?? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Haal er maar een notaris bij.....

je dochter erbij halen om de winnaar te laten trekken..... :shock:

gaat me toch te ver.....!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"Haal er maar een notaris bij.....

je dochter erbij halen om de winnaar te laten trekken..... :shock:

gaat me toch te ver.....!

het winnende lot  :? durpsgek

waar het hart van vol is, staat hier gevangenisstraf op
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Biker Mouse

Is your mother proud of you :?: :mrgreen:

Die pliesies zullen de moeite niet nemen denk ik zo. Het lijkt me dat ze je bij een dergelijke overtreding namelijk staande zullen houden, anders kun je toch altijd zeggen: "Da was ik nie, da was iemand anders"
Voor de Hans Theeuwen kenners onder ons: "da was een ....." :mrgreen: