Hoofdmenu

Nieuwe motor

Gestart door Desmo-devil, 24 maart, 2006, 17:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil


Dit is 'm dan, mijn nieuwste aanwinst.
Zoals sommigen van jullie weten was ik op zoek naar een andere motor.
Oorspronkelijk dacht ik aan een 748, maar dan moest ik de 900 ss en de monster inruilen.
Uiteindelijk is het dus een 750 ss nuda  van 2001 geworden. Lijkt misschien een vreemde keuze. waarom dan toch ? Omdat ik veel kilometers maak was een 748 gezien de onderhouds kosten geen verstandige keuze. Deze heeft pas 10000 km op de teller.
Ik heb gekozen voor een Nuda (halve kuip) omdat ik het beestje toch weer ga verbouwen naar eigen idee.
Onderstaande foto geeft aan wat er zoal te krijgen is voor de supersport.
Dit is ook ongeveer wat ik voor ogen heb maar dan wel rood natuurlijk.
igg woensdag kan ik de duc ophalen en sorry folks maar de bos dempertjes mag ik houden en worden dus per direct omgebouwd, dus het kabaal blijft.
En bijkomend voordeel de Monstro blijft ook !!!

DeWitte

toch geen Beemer??  :?

bloed kruipt toch waar het niet gaan kan he Desmo  8) Iig van harte gefeliciteerd met de 750 8) en veel veilige km's toegewenst :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon






'n duc...... da's sex op wielen   :worship-cool:

veel safe sex op je nieuwe vriendin  :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"
'n duc...... da's sex op wielen   :worship-cool:

Wat zeg jij nou BoxerQ  :shock:  :rofl:


@Desmo: veel plezier met je nieuwe aanwinst  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Heel veel plezier met je nieuwe Duc  :angel:
Proud on the South  

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"toch geen Beemer??  :?

bloed kruipt toch waar het niet gaan kan he Desmo  8) Iig van harte gefeliciteerd met de 750 8) en veel veilige km's toegewenst :wink:

Nee Dwars, ik heb er even opgezeten ( R 1100 S ) maar het voelde toch als vreemdgaan.
Overigens heel goed kunnen handelen met Kenny Vos (Motoport Echt )
Goede prijs  gekregen voor de 900 en inclusief  een splinternieuwe Difi Combi van 499 eurootjes. Uiteraard de rode genomen !

Hakinnen

Proficiat met je nieuwe Duc, desmo-devil  mooie fiets..:wink:

toch niet gevallen voor de "nove-nove-sei"?

Hakinnen

Citaat van: "BoxerQ"




'n duc...... da's sex op wielen   :worship-cool:

veel safe sex op je nieuwe vriendin  :mrgreen:

Yeah...748SP(S) :worship-cool:

al zijn de "rooien" natuurlijk nog mooier he :mrgreen:

Desmo-devil

Citaat van: "Hakinnen"Proficiat met je nieuwe Duc, desmo-devil  mooie fiets..:wink:

toch niet gevallen voor de "nove-nove-sei"?

Nee, het verstand heeft gewonnen van het hart.
En wat betreft de nieuwe bike, echt mooi moet ie nog worden, nu is alles nog standaard. Maar ik verheug me  er al op om eraan te beginnen.

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Hakinnen"Proficiat met je nieuwe Duc, desmo-devil  mooie fiets..:wink:

toch niet gevallen voor de "nove-nove-sei"?

Nee, het verstand heeft gewonnen van het hart.
En wat betreft de nieuwe bike, echt mooi moet ie nog worden, nu is alles nog standaard. Maar ik verheug me  er al op om eraan te beginnen.

verstandige keuze idd

ben zeer benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken

karz

Shun :cool:

Waar is de monster naar toe ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Citaat van: "karz"Shun :cool:

Waar is de monster naar toe ?

De monster blijft, vanmorgen nog een nieuw bandje erop laten monteren (Dunlop sportmax) en lekker geragd. Nog even bakkie gedaan bij Dwars.
Was super lekker weer , en geen druppel regen gevangen.

Karin

Gefeliciteerd met je nieuwe Duc.

Bakkertjedeeg

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hou ons op de hoogte over  de verbouwing. Ik heb je leren kennen als een Duc freak in hart en nieren en had dan ook heel hard gelachen als je ook al met z'on GS geval op de kooi was aangekomen... Niet te veel met Dwars omgaan. :evil:  Die lult iedereen om. Dadelijk hebben we helemaal geen SS rijders meer in ons midden... :wink:

QuattroFrits

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Dadelijk hebben we helemaal geen SS rijders meer in ons midden... :wink:



:D Een schrale troost heb je, ik hou het wel bij mijn bellenblaasmachine. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.