Hoofdmenu

Nieuwe motor

Gestart door Desmo-devil, 24 maart, 2006, 17:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gieskes

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "PatSpinner"

mooie fiets.. en mooi geluid! :P

Heb je me gehoord dan ??

Uh..Ja hehehe lijk wel een nieuwsgierige overbuur.. Maar ik ben aan de voortuin voor bezig en gisteravond kwam je langs toen ik de rotzooi aan het verzamelen was die naar het mileupark moet. HAHA en Ducs hoor ik nu eenmaal tussen alles uit....

Zal ik jou eens komen foppen dan?  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Desmo-devil

Altijd welkom, nr 361, voorlaatste huis links voor de grenspaal met dat grote bord  VERKOCHT in de tuin. Ja ja ik ga vertrekken van de Tongerseweg !!

Desmo-devil

Vandaag de achterkant onderhanden genomen.  Die lange lap eraf gehaald en alluminium beugeltjes gemaakt voor de nummerplaat en de knipperlichtjes.


En Hakki hierbij een foto van de achtervering met de blauwe stelschroef Wat denk je ervan ??

Sirkwietjuh

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hou ons op de hoogte over  de verbouwing. Ik heb je leren kennen als een Duc freak in hart en nieren en had dan ook heel hard gelachen als je ook al met z'on GS geval op de kooi was aangekomen... Niet te veel met Dwars omgaan. :evil:  Die lult iedereen om. Dadelijk hebben we helemaal geen SS rijders meer in ons midden... :wink:

Nah zal zo een ramp wel niet zijn...............alhoewel  :roll:  :P
Fuck the system !!!

Sirkwietjuh

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hou ons op de hoogte over  de verbouwing. Ik heb je leren kennen als een Duc freak in hart en nieren en had dan ook heel hard gelachen als je ook al met z'on GS geval op de kooi was aangekomen... Niet te veel met Dwars omgaan. :evil:  Die lult iedereen om. Dadelijk hebben we helemaal geen SS rijders meer in ons midden... :wink:

Nah zal zo een ramp wel niet zijn...............alhoewel Dwars ken wel goed lullen  :roll:  :P
Fuck the system !!!

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil"Altijd welkom, nr 361, voorlaatste huis links voor de grenspaal met dat grote bord  VERKOCHT in de tuin. Ja ja ik ga vertrekken van de Tongerseweg !!

HAHAHAHA goeie
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Als je ne gebruikte 748 / 916 / 996/ 998 monoseat zoekt heb ik daar wel een adresje voor. moet het alleen wel ff zoeken.

:[/quote]

Zou het mogelijk zijn om eerst eens een zitje te passen ??

Desmo-devil

Citaat van: "Rookie"Ziet er goed uit Desmo. Veel veilige km gewenst!

Als je die van jouw ook zo aanpast wil ik hem wel overnemen!



Ben geen Duc fan maar deze is echt mooi!


Spullen verkrijgbaar bij DUC-YPI-SHOP.nl

Volle kuip incl verlichting ( ongespoten ) 1059 euro
zitbank (ongespoten )                            388  euro

Halve kuip  incl verlichting ( ongespoten ) 714  euro
puntbak in kleur                                    170  euro
seat cover in kleur                                 190 euro

Dus voor hetzelfde geld de rode zoals hieronder  afgebeeld helemaal compleet of alleen hele kuip van de blauwe. Dilemma ??
Wat vinden jullie van die rode ?


DeWitte

Heb je geen beter piccie's??  :?  die rooie is ook mooi/apart en scheelt met spuitwerk lijkt me zo.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Rood is natuurlijk meer Duc, maar de blauw zilver combi is wel heel mooi!

Edit : En qua design past de rooie beter bij het originele ontwerp. De blauwe maakt er meer een Superbike huidige generatie van...
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Citaat van: "PatSpinner"Rood is natuurlijk meer Duc, maar de blauw zilver combi is wel heel mooi!

Het gaat me eigenlijk niet om de kleur ( die staat niet ter discussie mooi rood is niet lelijk) maar meer om het design.

Joep

Dan zou ik gaan voor de hele kuip.

Ik vind die topkuip in combinatie met de puntbak niet af. Ik vindt het geen geheel, net alsof het een hele kuip is geweest en er simpel weg een stuk uit hebben verwijderd.

Desmo-devil

Citaat van: "Joep"Dan zou ik gaan voor de hele kuip.

Ik vind die topkuip in combinatie met de puntbak niet af. Ik vindt het geen geheel, net alsof het een hele kuip is geweest en er simpel weg een stuk uit hebben verwijderd.

Is iets voor te zeggen.

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"Heb je geen beter piccie's??  :?  die rooie is ook mooi/apart en scheelt met spuitwerk lijkt me zo.

Betere Piccie's


DeWitte

die tophalf is mss nog mooier 8) zeker in combi met die motorspoiler (die ik dan wel ook dezelfde kleur zou geven) dan die volle kuip (want dat heeft toch iedereen) :wink:

en doe lekker wat jij mooi vindt; tis maar een mening :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away