Ellendig teringtuig

Gestart door DeWitte, 04 april, 2006, 13:13:53

Vorige topic - Volgende topic

Joep

Owhoerneetkerl.

Neet normaal meer. Waar halen ze het gore lef vandaan. Grote kans dat ze jouw motor al een tijdje hebben zien staan en het nu geprobeerd hebben.

Man daar zal je maar bij uitkomen dat iemand dat probeert te flikken.

Wel een sjieke receptioniste die die k*&%&*%^)(^&%&^( ventjes eraf jaagt.

Schmetzke

Citaat van: "Joep"Owhoerneetkerl.

:laughing49so:

DeWitte

de da :? da kins te get :cry:

Cylinder pleite, Slot (is ook naar z'n moer) en Krassen voor waarschijnlijk dikke 500 pleuro schade samen :evil: Vrijdag komt de expert :wink: en voor (poging tot) diefstal is er geen eigen risico (no claim verlies is er wss niet) dus dat scheelt dan weer.

Morgen duckend naar ut werk; wordt toch k*tweer en kan ut hok ff niet zien :? gek he? je plezier in zo'n motorfiets wordt toch danig verneukt door die asociale ratten.

wel maar ff :mrgreen: :wink: alles komt goed
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Vrijdag komt de expert :wink:

Dan hoop ik voor jou dat mn pa komt  8)  8)

WhomBom

ouwhoer niet  :shock:  trieste figuren  :?  en als je ze betrapt en lens slaat krijg jíj er de zeik mee, das nog het ergste van alles.  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Joep"Owhoerneetkerl.

Neet normaal meer. Waar halen ze het gore lef vandaan. Grote kans dat ze jouw motor al een tijdje hebben zien staan en het nu geprobeerd hebben.

Man daar zal je maar bij uitkomen dat iemand dat probeert te flikken.

Wel een sjieke receptioniste die die k*&%&*%^)(^&%&^( ventjes eraf jaagt.

idd die receptioniste is wel ok 8) een vrouw van toch wel rond de 50 die daar gewoon op af stapt :worship-cool:

maar je moet je voorstellen hoe brutaal die gasten zijn; op eigen terrein (je moet nog door een poort en over het parkeerterrein heen) echt 5 mtr vd hoofdingang stond ie naast die van Desmo-Devil en nog een kwakasaki van een andere. :? waar continue monteurs en andere mensen in en uit gaan. Alles glas in die voorpui dus? iedereen kan alles zien vanuit de hal en ook nog midden in de pauze. De kantine is aan de andere kant en die heeft daar ook zicht op. Daar zaten een paar honderd man te eten. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

De boefjes hebben in ieder geval smaak :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Zwerver"Dat k*t Hub!
Frustrerend geheel moet ik zeggen....

IDD
op die manier ben ik destijds m'n geliefde Gixxer 1100 kwijt geraakt , ook op het werk voor de deur!

Jaren later heb ik nog eens genoten toen ik hoorde dat zo'n junk tijdens het forceren van een motor contactslot, voor de deur van het fitness centrum waar ik destijds trainde, op heterdaad betrapt werd.  :twisted:
Men heeft hem toen tijdens een "goed gesprek" duidelijk gemaakt dat zoiets toch echt ongepast is !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"laat je baas 'ns hier naar kijken  :idea:

http://www.cyclanc.com/nl/homepage/index.php

Een hond heeft een Baas  :lol: ikke ech niet  :!:  (vraag gerust na) :mrgreen:

zonder gekheid :idea:
is op die plek niet mogelijk (eronder zit het dek vd kelder/archief). Maar er is een goed alternatief 8) ThanX @ BusaBerke die onze "locatiebeheerder" al een mooi voorstel heeft gedaan :wink:

zoiets dus; waar wij onze motoren kunnen vastketenen. :wink:

daarbij wordt er ook een nieuw beveiligingsplan gemaakt en op die plek komt ook een camera :!: Mja als die gasten zo brutaal blijven :? ....

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Mja als die gasten zo brutaal blijven :? ....

Nog brutaler worden bedoel je ...

DeWitte

door deze diefstalpoging van me brommert, zit ik zo te denken om er een eigen gemaakte startbeveiliging op te maken :? nou ben ik niet zo technisch aangelegd :wink: maar zou het niet mogelijk zijn om middels een geschikte (waterdichte?) verborgen schakelaar de stroom naar je accu te onderbreken??

iemand een idee???

Mounty

Citaat van: "Dwars"door deze diefstalpoging van me brommert, zit ik zo te denken om er een eigen gemaakte startbeveiliging op te maken :? nou ben ik niet zo technisch aangelegd :wink: maar zou het niet mogelijk zijn om middels een geschikte (waterdichte?) verborgen schakelaar de stroom naar je accu te onderbreken??

iemand een idee???

je hoeft toch alleen de branstofpomp te onderbreken, dus niet de hele accu...of allen de bombine..heel simpel door een schakelaartje tussen de draadjes te maken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"door deze diefstalpoging van me brommert, zit ik zo te denken om er een eigen gemaakte startbeveiliging op te maken :? nou ben ik niet zo technisch aangelegd :wink: maar zou het niet mogelijk zijn om middels een geschikte (waterdichte?) verborgen schakelaar de stroom naar je accu te onderbreken??

iemand een idee???

Is niet zo moeilijk, op het electrisch schema zoeken naar het draadje van de ontstekingsspoel, onderbreken en klaar is k... uh Hubke.
Maar ja je moet wel eerst het schema hebben. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.