Hoofdmenu

Yeah! First WIN!

Gestart door Hakinnen, 24 april, 2006, 16:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

:shock: psst was ik vergeten dat kaarsje  :oops: dus da menneke heeft het zonder gods voozienigheid gered 8)

Compliment en felicitaties dus voor da menneke :worship-cool: (zal toch nie aan die verenboer hebben gelegen :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dat is zeker goed nieuws! Gefeliciteerd!

B-Witch

Proficiat!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:

mijn grote dank daarvoor...  het heeft geholpen!!

PODIUM!

:D  :lol:  :D  :roll:


topper!!!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"hoeveel had die gixxer gelopen dan dat ie zijn blok opblies? of zijn ze eigenlijk niet gemaakt om constant vol gas te gaan?

in ieder geval, veel succes!
weet ik niet..weinig..tis een K6 he..

paar races in de FIM CUP, vier vrije trainingen, één kwalificatie..


ik weet niet hoeveel km?  2000 of zo..

Ze zijn in principe als "straatfiets" "bulletproof"...bijna motorisch niet kapot te krijgen omdat er zeer ruime veiligheidsmarges in zitten..

In de race is dat anders..ook al gebruik je een "stock blok" dat moet voldoen aan de reglementen toch wordt er één en ander veranderd..

Eén van de "veiligheidjes" die een fabrikant gebruikt om een blok lang te laten leven is een rijke afstelling..alle straatfietsen staan te rijk..een rijke afstelling voldoet voor een deel als "smering"
In de racerij wordt dat verandert..een arme schrale afstelling levert vermogen op..kunst is om tot de grens te gaan en niet erover heen..

"lean is mean"  immers..

Deze GSX-R verbruikte veel benzine, erg veel...wil je niet hebben in een lange-afstandsrace..daarom (en om vermogen te winnen)  werd de afstelling en het mengsel aangepast naar "armer / schraler"


Cilinder nummer één was daar onder de hete en zware omstandigheden niet van gediend , kon de schrale afstelling niet waarderen en gaf er de brui aan met een flinke rookwolk..

we reden in de stocklasse maar wilden ook in de algemene SBK klasse goed scoren..aangezien wij volgens "superstockregelement" in principe geen tuningsonderdelen mogen gebruiken die er standaard niet in zitten is iedere pk die je vindt in de afstelling wenselijk..
De fietsen in de SBK klasse zijn namelijk zwaar gemodificeerd.  het suzuki castrol team reed met een "SBK spec"GSX-R1000 met 230pk aan de krukas en een "traction control systeem" ...daarom onderandere reden zij rondetijden die constant zo'n 4 seconden sneller waren dan de onze

de meeste blokken leveren overigens het meeste vermogen net voordat ze de geest geven..

Hakinnen

Citaat van: "Joepie1958"verslagje....

yep..komt goed

Desmo-devil

Van harte Hakki. Geweldig ! :thumbsup:

Motzippaldy

Proud on the South  

Hakinnen

thanks Mario..



heb er ook weer een paar binnen...de#28 in de pit tijdens een tankstop en in actie met Allard aan boord. en die andere foto  van de twee rijders..allard (rechts)  komt net van de moto af en Sepp moet er meteen weer mee weg..

[








De#28 lag op op een moment zelfs 7de algemeen in 1ste in de superproductionklasse!  Totdat allard een stuurfoutje maakte en in de hospitaalbocht ff "eraf "ging...niks aan de hand maar de motor moest naar binnen voor een extra pitstop om alles te checken..
Gevolg was dat we terugzakten naar een 5de plaats in onze klasse..sepp zette later alles op alles en reed 'naar de 3de plaats terug.

bij de laatste stop een 40 minuten voor het einde namen we een hele grote gok..er moest getankt en van achterband en  rijder gewisseld worden maar ook de remblokken aan de voorzijde waren bijna weg..
Blokken wisselen zou "tijd kosten" en ons  duur komen te staan en de podiumplaats kosten .  dirk besloot om nie te wisselen en de gok te nemen...en allard kreeg wat last met remmen..kon de remhandle  in de laatste paar ronden bijna tot op het handvat trekken..weinig remdruk
na de race bleken de remblokken volledig weg..de rechterblok zat zelfs op het "ijzer" en de schijf was al ingelopen..

het had geen 3 ronden langer moeten duren..

in totaal 6 uur en 2 minuten geraced en (ik dacht) 211 ronden afgelegd..

de #28 wordt nu volledig nagezien en geserviced en vertrekt dan  per komende woensdag alweer richting Italie (Misano) voor de komende SBK ronde in de superstock 1000...Sepp zal 'm weer rijden.

de kapotgelopen "reserve #28" moet ook weer in orde gemaakt omdat sepp nu eenmaal steeds een "reserve"moet hebben..

Allard rijdt daar ook weer, ditmaal voor zijn eigen team op zijn eigen fiets. de #35

what a life...

Hakinnen

:laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

de rest op "hakki suspension" dit weekend:

Danny de boer @ Assen @ supercup 1000 @GSX-R1000k6: 1ste!
( :worship-cool:  :yes6rs:   hou deze 16 jarige maar in de gaten voor de toekomst internationaal..het talent en de disipline heeft ie zelf, goede begeleiding krijgt ie en de contacten voor "het juiste materiaal en team voor de toekomst " heeft ie ook..)

Gert vd Bosch @ Assen @supercup 600 @ ZX636R: 6de
( :thumbsup:   okay gereden...rijdt met een 2004 fiets

#28 Sepp Vermonden  Brno @ FIM Superstock 1000@ GSX-R1000K6: 19de
( :shock:  :evil: hmmm...zwaar onder de maat..de #28 moet ook internationaal top 10 kunnen rijden.)

Allard Kerkhoven @Brno @ FIM superstock1000 @ GSX-R1000K6: 21ste
( :(  ook niet okay.. begin te denken dat de zeer competetieve en zware superstock 1000 cup nog ff een maatje te groot is voor allard en hij wellicht beter een jaarke dutch sbk had kunnen doen?

anyway..we gaan weer verder: augustus

6 aug..Brands Hatch..superstock 1000..allard / sepp
13 aug..rizla racing day Dutch superbikes . allard / sepp  en danny
14 + 15 aug ..trainingen op spa-franco voor danny aan de baan te laten wennen..heeft er nog nooit gereden.
19+ 20 aug ONK Dutch Sbk Spa-franco . sepp en Danny

;)

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen":laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

;)

topper!!!

als jij dat kan waarmaken kunnen we misschien nog iets bij mn vriendjes van Beta regelen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen":laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

;)

topper!!!

als jij dat kan waarmaken kunnen we misschien nog iets bij mn vriendjes van Beta regelen :mrgreen:

alé..ga maar regelen dan..komt goed..

Cup endurance race afgelopen maandag:

wie? Yep....da menneke van 16 weer..

Danny de Boer.. op bitubo op een "Van Mol GSX-R1000"

:laughing49so:  :laughing49so:

:wink:

Herr Tod

Toen die 15 was bakte hij er zeker niets van, maar nu die 16 is mag die zuipen aan de champagne en dat is de motivatie om te winnen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: