Hoofdmenu

NK Trial 2006 in Landgraaf

Gestart door DeWitte, 30 april, 2006, 05:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Vers van de pers kan ik jullie mededelen dat Stichting Motortrial Landgraaf afgelopen najaar door de KNMV gevraagd is om de Kampioenstrial, oftewel de finale van het Open Nederlands kampioenschap voor 2006 te organiseren. 8)

In een overleg met de gemeente Landgraaf wordt het evenement naast Pinkpop en de aankomst van Olympia's tour als derde grote evenement op de evenementenkalender van de gemeente Landgraaf geplaatst.
De wedstrijd zal 28 en 29 oktober in Landgraaf georganiseerd worden. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Karin

Super, dat lijkt me wel gaaf om te gaan zien. Heb de data genoteerd!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Duke

Hee Dwars,

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb maar ik kom niet zo vaak op dit forum. Het is inderdaad niet netjes om je niet voor te stellen.
Daar gaan we dan
Ik ben een 'ouwe lul' van 41 met twee kinderen, een vrouw een konijn, een kat een hamster en een kantoorbaan. Ik heb aardig wat motoren gehad (tijdens mijn piek had ik een ZZR, KTM Duke en een XR) maar de laatste 5 jaar heb ik helemaal niet gereden. Sinds een aantal maanden rijd ik trial op een Gasgas 250 en sinds kort bezit ik een Honda cb-1 400. Verder heb ik iets met mountainbikes (ik heb er 4).
Daar wou ik het even bij laten. (Ik doe dat zo ook nog wel even op de goede plek op dit forum.)

Vergeet vooral niet op 28 en 29 oktober naar Landgraaf te komen voor het ONK Trial. Zie www.motortriallandgraaf.nl
Als je vragen hebt meel me. Mazzel.

Karin, staan we nog in je agenda?

Motzippaldy

Citaat van: "Duke"
Ik ben een 'ouwe lul' van 41



 :shutup:  :shock:  :shock:  :?  :whipping:
Proud on the South  

Duke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Duke"
Ik ben een 'ouwe lul' van 41
:shutup:  :shock:  :shock:  :?  :whipping:

Ok Ok stop met die zweep,  ik ben 41 lentes jong en in de bloei van mijn leven.

Joepie1958

update!!
CiteerBeste motorsportfanaten,


Vandaag over drie weken is het dan zover.

Rond deze tijd zullen de tenten op hun plaats staan, geheel ingericht met tap, muziek en omroepinstallatie, podium, wedstrijdsecretariaat, stands van sponsoren en een hoek voor het
Rode Kruis en de Ambulance Event Service.
De friet/snack wagen, de L1 reclamecamper, de Limburgs Dagblad  jurybus, de Ceradure VIPP bus en enkele kinder-vermaak-attracties zullen geplaatst zijn.
Daarnaast zal de zand en grind groeve omgebouwd zijn in een heus trialdomein.
Traiteur Gillissen zal de nodige culinaire hoogstandjes voorbereiden.

Voordat het zover is zal de media ruimschoots de aandacht aan het evenement schenken.
Momenteel zijn ruim 500 posters in diverse gemeenten opgehangen, en zijn er zo'n dikke 4000 flyers uitgedeeld.
In de bladen Zondagsnieuw, Trompetter, Landgraaf Actueel en natuurlijk 2x2 Noppennieuws zal een vooraankondiging worden gedaan. Op de kabelkrant van de gemeente Brunssum staat vanaf vandaag tot aan het evenement de poster. Media Groep Limburg zal op woensdag 25 oktober a.s. een kwart pagina van het Limburgs Dagblad en De Limburger ter beschikking stellen voor een advertentie. Op de wedstrijddagen zal de Regionale tv zender L1 opnames komen maken van de trial .
Regio Web TV zal e.e.a. in beeld vastleggen voor op internet; deze beelden zullen tevens doorgegeven worden naar Eurosport.
Tevens zal TV Limburg een impressie van het evenement in het algemeen  uitzenden in hun programma "sparren met sporters" dat op maandag 30 oktober wordt uitgezonden.

Een hele mond vol dus.

Bijprogramma.

Na de eerste wedstrijddag op zaterdag 28 oktober zal rond de klok van 17.30 uur door o.a. Ralf Maka een Hill Climb demonstratie worden gegeven. Hill Climb wedstrijden worden vooral in Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, Rusland en Amerika georganiseerd. Het is de bedoeling om een zeer steile helling zo ver mogelijk te beklimmen. Meestal zijn het zelfbouwmachines met een zeer groot motorvermogen en dikwijls voor en achterwielaandrijving. Op de site  .zien jullie de opgeboorde cq opgevoerde KTM machine van Ralf.

Assistentie tijdens evenement.

In overleg met enkele docenten van het Eijkhagencollege zullen 36 leerlingen het project mee begeleiden. Deze leerlingen krijgen in de vorm van het SD&V leerplan, wat staat voor Sport, Dienstverlening & Veiligheid, motortrial in diverse lesonderdelen. Acht docenten begeleiden deze leerlingen hierin. Tijdens de wedstrijddagen worden deze leerlingen op verschillende toezichthoudende onderdelen ingezet. Veiligheid en milieu krijgen het weekend de nodige aandacht, we zitten immers op het terrein van Essent Milieu.
Daarnaast worden de leerlingen door hun docenten op hun handelingen getoetst, wat weer meetelt voor hun examencijfer.

Hopende iedereen weer voldoende te hebben geïnformeerd.
Tot snel in Landgraaf

Stichting Motortrial Landgraaf

Kom en zie!!! :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

gaan jullie deze demo ook doen???  :?

:mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Als jij de dames bezorgt (en event. verzorgt :lol:  :lol: ) dan vind ik wel een trialrijder die dit demonstreert :shock:  :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

nieuwsbrief

CiteerBijna is het dan zover. Wij zijn er in ieder geval klaar voor.
Precies één jaar geleden kregen enkele enthousiaste motortrialliefhebbers die net twee jaar daarvoor een motortrialclubje hadden gesticht tijdens een KNMV vergadering de mogelijkheid om de   wederom naar zuid Limburg te halen. Na enkele dagen van intern beraad hebben deze mensen ja gezegd.

Eén jaar van voorbereiding zit er op, en met een super ruggesteun van de gemeente   zullen komend weekend de motoren weer warmdraaien in de Limburgse heuvels, net zoal in de 70 – 80 er jaren toen deze tweedaagse een begrip in deze regio was.

Dankzij diverse   werd het geheel mogelijk gemaakt. Samen met de docenten en leerlingen van het Eijkhagencollege die het evenement gaan ondersteunen en natuurlijk op nummer één de Nederlandse motortrialtop, aangevuld met diverse buitenlandse rijders, gaan we er een spetterende finale van maken.

Hiervoor nodigen we niet alleen de motorsportliefhebbers uit, maar iedereen die dit weekend eens iets alternatiefs wil ondernemen. Iedereen van jong tot oud bieden we samen een boeiend Programma en de

entree en het parkeren zijn geheel gratis.

In het trialdorp kan men terecht voor een hapje en een drankje, in de feesttent en in het wedstrijdpaviljoen worden motoren en materialen gepromoot en is de quad van Ambulance Event Service te bezichtigen evenals de Hill Climb machine van Ralf Maka. De regionale TV en radiozender L1 komt dit weekend opnames maken, net zoals Regio Web TV welke e.e.a. op internet gaat verzorgen.

Vanaf de autosnelweg zullen routeborden de weg naar de motorcamping en het evenemententerrein aangeven.

We hebben natuurlijk een kaars opgestoken dat de weergoden ons meezitten, maar geen enkele weersomstandigheid zal deze triallisten tegenhouden om de strijd aan te gaan voor de eerste plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap.

Hopende iedereen te mogen begroeten komend weekend.

Met vriendelijke groet,

De organisatie van de Kampioenstrial 2006
www.motortriallandgraaf.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik zal er zijn, ijs en weder dienende :lol:  :lol:

En jullie mogen gratis op de foto :angel:  :angel:  :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

crazy j

denk dat ik ook aanwezig zal zijn
lijkt me wel ruig om te zien :lol:  :lol:
living the life the way it comes

Joepie1958

Het is zover, zaterdag en zondag zijn jullie van harte welkom :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Ben nu toch eens benieuwd hoe het is geweest :?:
(Ik had dit weekend helaas andere verplichtingen) :?

Joepie, vertel :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.