Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 25 februari, 2012, 17:17:36
Ik heb vandaag wat zitten knutselen in de garage. Nieuw houdertje voor de TomTom gemaakt
Nu nog een nieuwe achterband en we kunnen weer. pffffffffff werd tijd //

Heb je er ook een foto bij ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

#3121
Op speciaal verzoek  :)
Foto van TT houder met links er naast een 12v aansluiting
ennnnnnnnnnn een nieuwe achterband. :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Zien er goed uit op de foto's.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Wel vroeg hoor, ff de vrouw wegbrengen, die gaat 80km (kennedymars) lopen om maar van me weg te komen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 02:49:37
Wel vroeg hoor, ff de vrouw wegbrengen, die gaat 80km (kennedymars) lopen om maar van me weg te komen :mrgreen:
Zo zo dat vind ik wel heel erg knap dat zij de kennedymars loopt  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 02:49:37
Wel vroeg hoor, ff de vrouw wegbrengen, die gaat 80km (kennedymars) lopen om maar van me weg te komen :mrgreen:

Wel al veeeeeeel te laat, maar toch,  SUCCES P.   :worship-cool: en hopelijk weinig blaren.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ik heb haar net gebeld, gaat prima (ze is goed getraind en loopt veel) ik ga haar vanmiddag met onze dochter opzoeken bij een pauzeplaats en natuurlijk vanavond weer inhalen in Sittard. Uiteraard als ze geen blessures oid op loopt.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 08:36:46
vanavond weer inhalen in Sittard. Uiteraard als ze geen blessures oid op loopt.

:shock: Laat je haar anders achter ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 07 april, 2012, 08:49:41
Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 08:36:46
vanavond weer inhalen in Sittard. Uiteraard als ze geen blessures oid op loopt.

:shock: Laat je haar anders achter ??  :shock:

:schater: :laughing49so:
Proud on the South  

DeWitte

breng me niet in de verleiding  :-X


:mrgreen:


:lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 09:55:24
breng me niet in de verleiding  :-X


:mrgreen:


:lol:

Net als op het einde van het z.g. "onze vader"

"Maar leidt ons niet in het koren
en verlos ons van de kwade dames"
:mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Ben bang dat ze straks weer mee naar huis komt ;). Ik was net met onze dochter op de pauzeplek in Thorn, op nog 29 km vd finish, en ze was nog vrij fit.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Laat me maar weten als het niet lukt. dan ga ik haar wel halen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ik heb haar maar weer meer naar huis genomen :mrgreen: (is me te duur om achter te laten  :-X)

iig 21:30uur was ze binnen als 1 van de vele duizenden wandelaars, knap hoor van allemaal. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away