Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 01 december, 2011, 16:16:23
even een vraagje, heb wat spullen te koop staan op marktplaats ( momenteel alleen nog m'n snowboard). nu krijg ik een mail met een reactie die helemaal in het engels geschreven is. zover ik kan zien ook geen gebrekkig engels.
nu is mijn vraag heeft iemand hier toevalig zoiets ook al gehad.
ik vraag me eigelijk af of dit wel 'betrouwbaar' is

Stuur gewoon een mailtje terug met "graag in normaal leesbaar nederlands." en wacht zijn of haar reactie af.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Hoi Frits
Let op met dat soort mailtjes !!!!!
Dit zijn vaak oplichters die enig moment omje  bankgegevens vragen
Hoe de truc van die gasten werkt is me ontschoten. Maar het is zeker geen zuivere koffie.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

Citaat van: Joker op 01 december, 2011, 18:39:08
Hoi Frits
Let op met dat soort mailtjes !!!!!
Dit zijn vaak oplichters die enig moment omje  bankgegevens vragen
Hoe de truc van die gasten werkt is me ontschoten. Maar het is zeker geen zuivere koffie.
Heey joker,

aan zoiets was ik ook al aan het denken, heb daarom ook niet gereageerd, vond het al een beetje vaag.
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 01 december, 2011, 18:39:08
Hoi Frits

bankgegevens



Mijn bankgegevens mag je rustig weten,
zwart leer, 3 zits, verstelbare hoofdsteun, houten poten, moet je nog meer weten ?  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

@crazy, copy paste de tekst of de eerste zin ervan in google. Vaak kom je dan dezelfde tekst inclusief waarschuwing tegen.

Werkt ook goed voor 'lees dit en stuur en zoveel mogelijk mensen door'  mails.    :yes6rs:

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#3110
wat vonden jullie van die lancering van dat russische raktetje vandaag met onze Andre aan boord?

ik vond het superheftig, tot 28 dzd km per uur gaat die Lada :cool:

Lancering André Kuipers (21-12-2011)

André Kuipers (Dutch astronaut) ready for liftoff on December 21, 2011

ik zou zo instappen, wat jij?

rondleiding ISS
Rondleiding door ISS
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ISS...die zie je vaak overkomen. Ik volg deze al ruim een jaar en blijf naar de overkomst kijken. Ik zou er iig ook zo instappen. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ISS zien?  wanneer? hoe?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ja, met het blote oog bij open hemel is ie te zien...niet meer dan een driehoekje of lichtspotje... met een beetje kijker kun je echter wel goed zien.

zal de site ff hier neerzetten zometeen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

iss

door op next te klikken gaat ie elke keer 10 dagen vooruit om te kijken of hij zichtbaar zou zijn....bij open hemel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

sow, ik heb me brommert net terug, kan ik weer d'r op uit :mrgreen:  helaas was die van R-yen nog niet klaar :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Yep, de mijne moet 16 Maart naar de dealer voor een terugroepactie. Iets met de achterrem lichtschakelaar. Deze moet vervangen, want hij wordt te heet. Mogelijk kan ook het olie reservoir hierdoor gaan lekken  :?
Tevens ben langzaam toe aan een nieuw voorbandje. Tis pas het eerste bandje en zit er pas 19000 km op, maar het profiel wordt nu al iets minder.
Zag vandaag alweer de nodige brommers op de weg. Binnenkort staan de kranten weer vol met de eerste slachtoffers, dus luitjes 'effe rustig aan !! " :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Ik heb vandaag wat zitten knutselen in de garage. Nieuw houdertje voor de TomTom gemaakt
Nu nog een nieuwe achterband en we kunnen weer. pffffffffff werd tijd //
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

laten ze wat oud ijzer achter op je oprit  :mrgreen:



:worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

 :shock: Damn, dat mogen ze bij mij ook wel eens op de oprit achter laten  :worship-cool:

Ik ben toch ook wel eens benieuwd naar heel zijn wagenpark  :yes6rs: Echt leuk speelgoed  :mrgreen: